AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Inne på prisjakt.no så står det også PC som plattform til denne kontrolleren, men på f.eks Komplett og NetOnNet står det playstation 5, så jeg lurer på om det går an å koble den til PC med bluetooth og spille spill som f.eks The Witcher 3 og Hogwarts Legacy på Steam? Evt. hvilken annen kontroller kan anbefales? Vil ha trådløs (og så billig som mulig). Trenger en sånn kontroller før Hogwarts Legacy kommer så jeg kan bli vant til kontroller framfor tastatur/mus helt fra start. https://www.prisjakt.no/product.php?p=5334714 Anonymkode: 528c5...f01
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Ja, det er ikke noe problem. Jeg bruker mine på PCen stadig vekk (riktignok med kabel, gidder ikke bytte paring mellom PC og PS5 hele tiden). Største innvending må vel være at pekeplata som regel er litt ubrukelig på PC, spillene støtter ikke haptics, og relativt få har PlayStation-symboler in game. Sånn sett er en Xbox-kontroller kanskje mer egnet. Den er også litt billigere, så hadde sannsynligvis valgt den om jeg skulle hatt en dedikert PC-kontroller. Anonymkode: 856d8...44c 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det er ikke noe problem. Jeg bruker mine på PCen stadig vekk (riktignok med kabel, gidder ikke bytte paring mellom PC og PS5 hele tiden). Største innvending må vel være at pekeplata som regel er litt ubrukelig på PC, spillene støtter ikke haptics, og relativt få har PlayStation-symboler in game. Sånn sett er en Xbox-kontroller kanskje mer egnet. Den er også litt billigere, så hadde sannsynligvis valgt den om jeg skulle hatt en dedikert PC-kontroller. Anonymkode: 856d8...44c Takk for svar Da finner jeg en X-box-kontroller i stedet. Anonymkode: 528c5...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå