Gå til innhold

Hvordan utvikler du følelser for en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne fortell 😀

Anonymkode: d5625...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser dem og blir facinert og jo mer jeg blir kjent med dem jo finere og bedre syntes jeg det er, å jo mer kribler det i magen.

Anonymkode: c4a2d...917

Skrevet

Chat, likheter, fine verdier og egenskaper.. Magi. 😆

Skrevet

Mye samvær, gode samtaler, latter og uanstrengende kontakt, se at han bryr seg om meg og andre mennesker, imøtekommer mine behov og at han er romantisk 😊

Gjest Paramount
Skrevet

Når jeg er melankolsk og leter etter hva som mangler meg, da kan jeg ofte raskt bli opphengt i en person, og tro at denne personen har det jeg trenger. Da er det ofte en iøynefallende egenskap, eller et spesielt særtrekk ved denne personen som dominerer hele mitt inntrykk, noe som gjør at jeg ønsker å knytte meg til denne personen. 

Skrevet

Jeg merker tidlig at jeg blir ekstra interessert og ønsker å bli bedre kjent, noe med blikket eller måten de er på. Sist dette skjedde var med en mann jeg alltid  følte meg så trygg rundt og som hadde et veldig behagelig vesen. Men jeg møtte ham kun i jobbsammenheng og visste svært lite om ham ellers. Jeg tenkte at han var etablert med familie og en del yngre enn meg. Selve forelskelsen oppsto som et llynfor min del, da jeg oppdaget at han var singel og eldre enn meg.

Anonymkode: 82f85...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...