AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Jeg er sammen med en dame jeg mener er utrolig vakker og sexy, og vet at veldig mange andre synes det, hun får mye oppmerksomhet fra andre menn, og hadde rundt 5000 som hadde sveipet høyre på tinder før vi matchet, med abonnement, så kan man se hvor mange som har sveipet For meg er det litt frustrende at at hun ikke klarer å se at hun er en veldig fin dame, og jeg prøver hele tiden å gi henne bekreftelse og komplimenter, og mener hvert ord, men hun tar ingenting til seg, virker som det ikke er noe jeg kan gjøre for å få henne til å forstå det. Til dere i samme situasjon, eller damer med dårlig selvbilde, er det i det hele tatt noe som helst jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg bedre, eller må jeg bare akseptere at det ikke er noe jeg får gjort? Synes det er trist at hun drar seg selv ned Anonymkode: c6437...2a9
Flintis Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 (endret) Fokusere på andre ting enn utseende når du gir komplimenter kanskje. Endret 1. februar 2023 av Flintis 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Vil meg ikke selv så vondt å være sammen med en dame med lavt selvbilde eller dårlig selvtillit. Er mange menn som har vært i dine sko, enda ilke hørt om noen suksesshistorier.. Tror du skal vurdere om det er dette livet du vil leve. Anonymkode: e87ef...77d 1
AnonymousBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Det føles kanskje som at det ikke hjelper å si noe, men jeg er sikker på at dersom du ikke hadde kommentert noe i det hele tatt, hadde situasjonen vært mye vanskeligere for der begge, og da spesielt henne. Fortsett å si komplimenter så lenge du mener det 100%, men samtidig må man også respektere at noen er mer selvkritiske (så lenge hun ikke blir syk av det). Kanskje dere kan "jobbe" sammen for å nå nye mål, og for at hun skal føle seg bedre? Jeg selv kunne godt ha vært den jenta, og ja, jeg drar meg selv veldig langt ned, men det at typen hele tiden forteller at han er glad i meg, og for den jeg er, så er jeg ikke like stresset som jeg ville vært foruten. Støtten betyr nok mer enn du ser, så ikke slutt med det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Flintis skrev (Akkurat nå): Fokusere på andre timg enn utseende når du gir komplimenter kanskje. Det gjør jeg såklart også, men er da naturlig å utrykke at jeg synes hun er fin, jeg er en person som liker å gi komplimenter, så å ikke si at jeg synes hun er en flott dame hadde vært helt unaturlig for meg Anonymkode: c6437...2a9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 AnonymousBruker skrev (2 minutter siden): Det føles kanskje som at det ikke hjelper å si noe, men jeg er sikker på at dersom du ikke hadde kommentert noe i det hele tatt, hadde situasjonen vært mye vanskeligere for der begge, og da spesielt henne. Fortsett å si komplimenter så lenge du mener det 100%, men samtidig må man også respektere at noen er mer selvkritiske (så lenge hun ikke blir syk av det). Kanskje dere kan "jobbe" sammen for å nå nye mål, og for at hun skal føle seg bedre? Jeg selv kunne godt ha vært den jenta, og ja, jeg drar meg selv veldig langt ned, men det at typen hele tiden forteller at han er glad i meg, og for den jeg er, så er jeg ikke like stresset som jeg ville vært foruten. Støtten betyr nok mer enn du ser, så ikke slutt med det. Er det jeg håper, at hun setter mer pris på det og at det drar henne mer opp enn det virker som. Vil jo hun skal føle seg fin. Jeg kommer aldri til å slutte å si fine ting ihvertfall, det blir bare frustrerende når det nesten virker som hun ikke tror jeg mener det, selv om jeg innerst inne vet at hun forstår hva jeg synes om henne Anonymkode: c6437...2a9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil meg ikke selv så vondt å være sammen med en dame med lavt selvbilde eller dårlig selvtillit. Er mange menn som har vært i dine sko, enda ilke hørt om noen suksesshistorier.. Tror du skal vurdere om det er dette livet du vil leve. Anonymkode: e87ef...77d Men jeg elsker henne på alle mulige måter, så å gå fra henne er uaktuelt, ønsker bare hun kan få den gleden av å føle seg så fin som hun faktisk er TS Anonymkode: c6437...2a9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Mannen min klager på at jeg skulle hatt god selvtillit, og jeg skulle ønske det var så enkelt. Jeg har alltid fått mye komplimenter og oppmerksomhet, men jeg klarer ikke for mitt bare liv å se det selv. Så jeg velger å legge verdiene mine på steder jeg vet jeg er flink og hva jeg kan, og prøver å vedlikeholde utseendet så jeg ihvertfall ser ren og velstelt ut. Jeg blir glad for at mannen min synes jeg ser fin ut, men jeg skulle ønske han ville sluttet med den at jeg må være enig. Anonymkode: 69e74...df5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er sammen med en dame jeg mener er utrolig vakker og sexy, og vet at veldig mange andre synes det, hun får mye oppmerksomhet fra andre menn, og hadde rundt 5000 som hadde sveipet høyre på tinder før vi matchet, med abonnement, så kan man se hvor mange som har sveipet For meg er det litt frustrende at at hun ikke klarer å se at hun er en veldig fin dame, og jeg prøver hele tiden å gi henne bekreftelse og komplimenter, og mener hvert ord, men hun tar ingenting til seg, virker som det ikke er noe jeg kan gjøre for å få henne til å forstå det. Til dere i samme situasjon, eller damer med dårlig selvbilde, er det i det hele tatt noe som helst jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg bedre, eller må jeg bare akseptere at det ikke er noe jeg får gjort? Synes det er trist at hun drar seg selv ned Anonymkode: c6437...2a9 Hva med å gi ros for personlighet, verdier, holdninger, ting hun er flink til - i stedet for utseende? Uansett, min erfaring med usikre mennesker er at de søker bekreftelse konstant og kan være utro. Anonymkode: 8905b...868 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å gi ros for personlighet, verdier, holdninger, ting hun er flink til - i stedet for utseende? Uansett, min erfaring med usikre mennesker er at de søker bekreftelse konstant og kan være utro. Anonymkode: 8905b...868 Det gjør jeg også, er det noe jeg vet jeg er god på, så er det å gi ektefølte komplimenter, også om slike ting du nevner, og det er hun flinkere til å ta til seg Anonymkode: c6437...2a9
Flintis Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det gjør jeg såklart også, men er da naturlig å utrykke at jeg synes hun er fin, jeg er en person som liker å gi komplimenter, så å ikke si at jeg synes hun er en flott dame hadde vært helt unaturlig for meg Anonymkode: c6437...2a9 Joda forstår at du må utrykke at hun er fin og det har sikkert mange andre gjort og kanskje det på en måte er verdiløst eller det ligger noe grums bak. Kanskje dere bør bygge selvfølelsen på noe hun gjør, altså har kontroll på selv og ikke noe hun er som bare er sånn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg blir glad for at mannen min synes jeg ser fin ut, men jeg skulle ønske han ville sluttet med den at jeg må være enig. Jeg var nok litt der før, jeg jeg prøvde for hardt på at hun skulle være enig, men skjønt at det ikke hjelper på noen måte, så sluttet med å mase på den måten TS Anonymkode: c6437...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 Takk for noen svar her, var nok mest for å få ut litt frustrasjon, vil jo hun skal ha det bra. Får nok bare fortsette å si hva jeg føler og mener om henne, og håpe det blir bedre etterhvert TS Anonymkode: c6437...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #14 Skrevet 1. februar 2023 Selvbilde kan ikke bygges opp av komplimenter. Men ting som mestringsfølelse av å utrette ting og klare ting, og få tilbakemeldinger på det man har prestert og mestret det bygger selvbilde. Foreslå å begynne å klatre sammen eller noe, det gir masse mestringsfølelse! Anonymkode: 17e48...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #15 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er sammen med en dame jeg mener er utrolig vakker og sexy, og vet at veldig mange andre synes det, hun får mye oppmerksomhet fra andre menn, og hadde rundt 5000 som hadde sveipet høyre på tinder før vi matchet, med abonnement, så kan man se hvor mange som har sveipet For meg er det litt frustrende at at hun ikke klarer å se at hun er en veldig fin dame, og jeg prøver hele tiden å gi henne bekreftelse og komplimenter, og mener hvert ord, men hun tar ingenting til seg, virker som det ikke er noe jeg kan gjøre for å få henne til å forstå det. Til dere i samme situasjon, eller damer med dårlig selvbilde, er det i det hele tatt noe som helst jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg bedre, eller må jeg bare akseptere at det ikke er noe jeg får gjort? Synes det er trist at hun drar seg selv ned Anonymkode: c6437...2a9 Jeg er i samme situasjon, bare at min kjæreste er en mann. Nå tror han på akurat det at folk synes han er kjekk, men det er ikke noe som er veldig viktige for ham. Han blir lett usikker på om han er bra nok eller om jeg kan like ham og sånt. Han får mye oppmerksom for utseendet men det kommer også med forventinger om hvilken personlighet han skal ha. Jeg prøver ikke å få ham til å se at han er bra. Jeg vet at hans usikkerhet ikke direkte angår meg. Jeg lar ham rett og slett få vite at jeg liker å være med ham, og gir ham komplimenter på litt andre ting enn utseendet. Og så tåler jeg at han er usikker, og lar meg ikke påvirke av det. Jeg er trygg selv når han er utrygg. Og jeg vil at tida med meg skal være trygg. Samtidig utfordrer jeg ham når han behandler både seg selv og andre med mistenksomhet. Men jeg prøver ikke å fikse ham. Han må fikse seg selv. Og en del av ham vil trolig alltid være litt usikker. Men vi kan ha det fint sammen. Og jeg kan støtte ham i hans ønsker og drømmer. Og ikke minst kan jeg skape en situasjon der han kan gi komplimenter til MEG 😉 Anonymkode: 8fb7c...f7a 1
Bubs000 Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 Hun er nødt til å jobbe med seg selv. Kanskje hun ser for mye på bilder av andre jenter på Instagram osv. som hun syntes er penere enn hun selv. Dette påvirker mer enn man tror. Be hun slutte med dette en periode isåfall for å teste ut hvordan hun føler seg etter. Så lenge du beviser tingene du sier, behandler henne med gjensidig respekt, så kommer dette til å ordne seg! Også noen grunnleggende tips til deg som er partneren til en person med dårlig selvfølelse: - Unngå å sjekke ut andre damer på gata(og hvertfall ikke foran henne). - ikke vise interesse ovenfor noen andre damer. - Ikke kommentere fine damer på tv. - ikke følg Instagram babes eller ukjente pene jenter. (hvis dette er noe du gjør, så bare slutt akkurat nå i dette sekund )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå