iskaffe_87 Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 hvilken side, og var de i bra forfatning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Del Skrevet 1. februar 2023 Bumper denne tråden! Lurer også:) vet i USA har de sider hvor man kan ha abonnement på småflasker av parfymer til en rimelig penge (slik som Scentbird). Skulle ønske vi hadde noe a’la det her u Norge også! Anonymkode: fbe91...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe_87 Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bumper denne tråden! Lurer også:) vet i USA har de sider hvor man kan ha abonnement på småflasker av parfymer til en rimelig penge (slik som Scentbird). Skulle ønske vi hadde noe a’la det her u Norge også! Anonymkode: fbe91...3ae ja, skulle jeg og=) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 Har kjøpt prøver/decants på finn. Ikkje noko problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. februar 2023 #5 Del Skrevet 1. februar 2023 Bruker Finn, jeg. Kjøper av privatpersoner. Aldri vært noe trøbbel 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe_87 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2023 opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Del Skrevet 3. februar 2023 Bruker Surrender to chance, kan trygt anbefales 👍 Anonymkode: 503ec...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 3. februar 2023 #8 Del Skrevet 3. februar 2023 Kjøpte nylig fra Scentify, rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Del Skrevet 5. februar 2023 Har også kjøpt fra scentify, ganske lang leveringstid og skamdyrt, ellers bra. Anonymkode: 46c69...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappkrus Skrevet 15. mai 2023 #10 Del Skrevet 15. mai 2023 (endret) Jeg har kjøpt fra scentify i april. Har fortsatt ikke fått noe i posten, eller sporing. Har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger men de svarer meg ikke. styr unna. heldigvis betalte jeg med klarna så man ikke betaler før varen blir levert, men ikke engang Klarna får kontakt med dem etter jeg opprettet en sak og sa de hadde startet nedtelling til betaling selv om varen ikke engang er sendt Endret 15. mai 2023 av Pappkrus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå