Gå til innhold

Bli med på online dansekurs med Therese fra Skal vi danse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da må jeg ta av bufferen, eller betale 2500,- i tre mnd. Sparer tusen hvis jeg betaler alt med en gang. 

Noen som har erfaring med hennes kurs? 

På grunn av par sykdommer kommer jeg meg sjelden ut på vinteren, og jeg liker å danse. Eller finner jeg noe å youtube som er like bra?

Får tilgang i ett år, kurset varer i seks uker. 

Trenger også gå ned i vekt og sliter med psyken i tillegg. 

Er redd bufferen vil bli for liten hvis jeg kaster meg på alt, men det gjør jeg ikke til vanlig. Har 270K, men også utgifter til vedlikehold av hus. Betaler jeg i avdrag på 2500,- i mnd. i tre mnd. vil jeg ha 8400 til mat, klær. Da er transport og faste utgifter dekket. 

Redd for å sløse, men blir nesten gal av å være inaktiv. 

Anonymkode: 0ca31...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ingenting om kurset hennes, men se på det som en investering i egen helse du💞Selv tar jeg kurs innimellom, som jeg rent økonomisk ikke burde som ufør med lav inntekt. Men det gir livet mitt innhold, og så lenge jeg sparer opp og ikke tyr til dyre lån tenker jeg det er ok🥰

Anonymkode: 51ade...5da

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ingenting om kurset hennes, men se på det som en investering i egen helse du💞Selv tar jeg kurs innimellom, som jeg rent økonomisk ikke burde som ufør med lav inntekt. Men det gir livet mitt innhold, og så lenge jeg sparer opp og ikke tyr til dyre lån tenker jeg det er ok🥰

Anonymkode: 51ade...5da

Å investere i egen helse er viktig, blitt i dårlig form og vil nesten ikke klare å male en vinduskarm engang om jeg ikke beveger meg mer enn nå, og dans gjør meg glad pluss at jeg likte hennes vesen. 

Er redd jeg kan få skattesmell i år. Og utgiftene til nødvendig vedlikehold vil kanskje ende opp med 150K. Derfor tenker jeg at det kanskje er best å betale 2500,- i tre avdrag og ellers spare inn der jeg kan. Er så usikker. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har buffer, så ikke kast bort den tusenlappen. Det er helt unødvendig for din del.

Det er invistering i helsa di, du er motivert og du har danseglede. Og viktigst av alt, når du har betalt kurset så gleder du deg over det! Er så lett å ha dårlig samvittighet for å bruke penger på noe man ønsker seg og så ødelegger man hele gleden.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster et online dansekurs mange tusen kroner, hæ?

Jeg er nesten helt sikker på at det går an å finne tilsvarende eller nesten like gode ting på internett omtrent gratis. Masse instruksjonsvideoer og slikt på youtube, var min første tanke

Anonymkode: 1a5e0...689

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Koster et online dansekurs mange tusen kroner, hæ?

Jeg er nesten helt sikker på at det går an å finne tilsvarende eller nesten like gode ting på internett omtrent gratis. Masse instruksjonsvideoer og slikt på youtube, var min første tanke

Kanskje for unge og friske mennesker,  er usikker. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje for unge og friske mennesker,  er usikker. 

ts

Har du prøvd å google litt?

Jeg vet ikke helt nøyaktig hva det kurset tilbyr, men jeg finner tusenvis av instruksjonsvideoer gratis når jeg søker.

https://www.makeuseof.com/tag/learn-dance-online-free/

Bare ett eksempel på en artikkel med lenker til gratis dansevideoer/kurs. Finnes også masse som er rettet mot handikappede o.l.

Ikke at jeg er noen ekspert altså, kanskje det kurset tilbyr noe helt unikt  :vetikke: Men så mange tusen høres unødvendig ut, ser også at det er mange online kurs som koster noen hundrelapper for noen uker. Men som sagt er ikke ekspert.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du prøvd å google litt?

Jeg vet ikke helt nøyaktig hva det kurset tilbyr, men jeg finner tusenvis av instruksjonsvideoer gratis når jeg søker.

https://www.makeuseof.com/tag/learn-dance-online-free/

Bare ett eksempel på en artikkel med lenker til gratis dansevideoer/kurs. Finnes også masse som er rettet mot handikappede o.l.

Ikke at jeg er noen ekspert altså, kanskje det kurset tilbyr noe helt unikt  :vetikke: Men så mange tusen høres unødvendig ut, ser også at det er mange online kurs som koster noen hundrelapper for noen uker. Men som sagt er ikke ekspert.

Takk skal du ha, men tik-tok er ikke noe for meg. Dette kurset varer i ett år og også tas det hensyn til mine utfordringer fysisk. Det blir også fokus på det mentale. 

De som går på helsestudio betaler ofte over 600 i måneden, og jeg hater treningssentre, så hvorfor ikke dette? 

Jeg skal klare meg på to tusen i uka i tre måneder til mat, frisør (Cutters) og medisiner. Formen min er under pari og humøret er på bunn. Tenkte begynne svømme, men først ned noen kilo. Jeg ønsker å være i bedre form til sommeren. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk skal du ha, men tik-tok er ikke noe for meg. Dette kurset varer i ett år og også tas det hensyn til mine utfordringer fysisk. Det blir også fokus på det mentale. 

De som går på helsestudio betaler ofte over 600 i måneden, og jeg hater treningssentre, så hvorfor ikke dette? 

Jeg skal klare meg på to tusen i uka i tre måneder til mat, frisør (Cutters) og medisiner. Formen min er under pari og humøret er på bunn. Tenkte begynne svømme, men først ned noen kilo. Jeg ønsker å være i bedre form til sommeren. 

ts

Ok. Litt rart å bare avskrive tipsene mine med at du ikke liker tiktok (veldig lite av det jeg snakket om er på tiktok). Virker som om du bare leste halve overskriften i artikkelen jeg lenket til, og ikke gjorde noe leiting selv eller en gang leste artikkelen og sjekket ut lenkene?

Men greit nok, kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ok. Litt rart å bare avskrive tipsene mine med at du ikke liker tiktok (veldig lite av det jeg snakket om er på tiktok). Virker som om du bare leste halve overskriften i artikkelen jeg lenket til, og ikke gjorde noe leiting selv eller en gang leste artikkelen og sjekket ut lenkene?

Men greit nok, kos deg.

Nå er jo det kurset TS snakker om, egentlig ikke et dansekurs for å lære seg spesifikke danser, det er mer en type trening som tar utgangspunkt i bevegelser fra ulike danseformer og skal gi kursdeltakerne større bevissthet rundt koblingen mellom det fysiske og det mentale. Kurset følger en progresjonsplan, og det er workshops, oppfølging av kursholder, arbeids/refleksjonsoppgaver for mental trening, planleggingsverktøy etc. - etter det jeg kan lese meg til av kurssidene. 

De dansekursene du lenker til er sikkert veldig bra, men kanskje ikke helt det TS er på utkikk etter?

Anonymkode: 60ac0...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jo det kurset TS snakker om, egentlig ikke et dansekurs for å lære seg spesifikke danser, det er mer en type trening som tar utgangspunkt i bevegelser fra ulike danseformer og skal gi kursdeltakerne større bevissthet rundt koblingen mellom det fysiske og det mentale. Kurset følger en progresjonsplan, og det er workshops, oppfølging av kursholder, arbeids/refleksjonsoppgaver for mental trening, planleggingsverktøy etc. - etter det jeg kan lese meg til av kurssidene. 

De dansekursene du lenker til er sikkert veldig bra, men kanskje ikke helt det TS er på utkikk etter?

Anonymkode: 60ac0...8ea

Det er riktig. Takk. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er motivert for det TS, og du klarer fint å betale det. Ville betalt alt på en gang, ta av bufferen, det sparer du fint opp igjen. Ser ingen grunn til å vente.

Anonymkode: d49f4...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...