Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 09:00 Forfatter #981 Skrevet onsdag kl. 09:00 Prøvd å bare være litt i dag, julaftemorgenen. Drukket mye kaffe. Kikket på juletreet. Lest Juleroser, en trist fortelling av Levi Henriksen. Om det som ikke ble som det skulle. Spist egg og kjøttkake og flettaloff. Kikket i peisen. Tenkt på hva som er viktig i 2026. Latt meg selv være trist over krasse kommentarer jeg mottok. Det er som det er. Det blir bra
SVK Skrevet onsdag kl. 12:41 #982 Skrevet onsdag kl. 12:41 God jul! Jeg vet ikke hva slags krasse kommentarer du har fått, men jeg håper at de ikke skjer igjen. ♥️ 1
Cid Skrevet onsdag kl. 13:42 #983 Skrevet onsdag kl. 13:42 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Prøvd å bare være litt i dag, julaftemorgenen. Drukket mye kaffe. Kikket på juletreet. Lest Juleroser, en trist fortelling av Levi Henriksen. Om det som ikke ble som det skulle. Spist egg og kjøttkake og flettaloff. Kikket i peisen. Tenkt på hva som er viktig i 2026. Latt meg selv være trist over krasse kommentarer jeg mottok. Det er som det er. Det blir bra
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 18:04 Forfatter #984 Skrevet onsdag kl. 18:04 Cid skrev (4 timer siden): Takk♥️
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 18:04 Forfatter #985 Skrevet onsdag kl. 18:04 SVK skrev (5 timer siden): God jul! Jeg vet ikke hva slags krasse kommentarer du har fått, men jeg håper at de ikke skjer igjen. ♥️ Takk for ditt varme og alltid støttende vesen🥰 God jul SVK!
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 18:06 Forfatter #986 Skrevet onsdag kl. 18:06 Drikker portvin og har kjøpt meg en liten notatbok som skal gjøre mitt 2026 bra. Notere fine planer og gode ting 1
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl. 11:57 Forfatter #988 Skrevet torsdag kl. 11:57 Cid skrev (14 timer siden): Ønsker deg et fint nyttår 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣ Lige så🥰
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl. 11:58 Forfatter #989 Skrevet torsdag kl. 11:58 (endret) Tror jeg vil ha noen nyttårsforsetter i år🥰 Endret torsdag kl. 11:58 av Frøkenfryden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå