Gå til innhold

Fryd og gammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvd å bare være litt i dag, julaftemorgenen. Drukket mye kaffe. Kikket på juletreet. Lest Juleroser, en trist fortelling av Levi Henriksen. Om det som ikke ble som det skulle. Spist egg og kjøttkake og flettaloff. Kikket i peisen. Tenkt på hva som er viktig i 2026. Latt meg selv være trist over krasse kommentarer jeg mottok. Det er som det er. Det blir bra :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul! :nisse:

Jeg vet ikke hva slags krasse kommentarer du har fått, men jeg håper at de ikke skjer igjen. ♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Prøvd å bare være litt i dag, julaftemorgenen. Drukket mye kaffe. Kikket på juletreet. Lest Juleroser, en trist fortelling av Levi Henriksen. Om det som ikke ble som det skulle. Spist egg og kjøttkake og flettaloff. Kikket i peisen. Tenkt på hva som er viktig i 2026. Latt meg selv være trist over krasse kommentarer jeg mottok. Det er som det er. Det blir bra :hjerte:

:klem: 

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

:klem: 

Takk♥️

Skrevet
SVK skrev (5 timer siden):

God jul! :nisse:

Jeg vet ikke hva slags krasse kommentarer du har fått, men jeg håper at de ikke skjer igjen. ♥️

Takk for ditt varme og alltid støttende vesen🥰 God jul SVK!

Skrevet

Drikker portvin og har kjøpt meg en liten notatbok som skal gjøre mitt 2026 bra. Notere fine planer og gode ting:hjerte:

• Hjerte 1
Skrevet

Ønsker deg et fint nyttår 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (14 timer siden):

Ønsker deg et fint nyttår 2️⃣0️⃣2️⃣6️⃣

Lige så🥰

Skrevet (endret)

Tror jeg vil ha noen nyttårsforsetter i år🥰

Endret av Frøkenfryden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...