Gjest Lurven Skrevet 24. juli 2023 #861 Del Skrevet 24. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Blitt gammel?🥹 Tilårskommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #862 Del Skrevet 24. juli 2023 Lurven skrev (25 minutter siden): Tilårskommen Husker min ene praksisveileder hadde trusa sånn😳 Jeg tenkte hun lærte meg mye bra, men at jeg kom til å kjøre annen trusestil i min karriere😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #863 Del Skrevet 24. juli 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Tilårskommen Som årgangsvin😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. juli 2023 #864 Del Skrevet 24. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Som årgangsvin😄 Bare at jeg blir verre med årenes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. juli 2023 #865 Del Skrevet 24. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Husker min ene praksisveileder hadde trusa sånn😳 Jeg tenkte hun lærte meg mye bra, men at jeg kom til å kjøre annen trusestil i min karriere😂 😄Ja er ikke all læring som er like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #866 Del Skrevet 25. juli 2023 (endret) Saknar Kanye i gamle dagar.. Endret 25. juli 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juli 2023 #867 Del Skrevet 25. juli 2023 23 minutter siden, Frøkenfryden said: Savnar Kanye i gamle dagar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2023 Forfatter #868 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (På 25.7.2023 den 7.48): 😌 Ja. Må se dokumentaren på nrk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2023 Forfatter #869 Del Skrevet 1. august 2023 Det er august. Litt teit. Jeg vil ha mer solkjole på vei til jobb.. 😔 Jobb igjen er fint. 💙 Dagene er gode. Overskudd. Måkebarna klarer seg selv og flyr bra nå. 🥲🩷 Jeg trener mye og øver på å finne ro med puste-app😌 Planlegger helseting som skal skje snart. Bra helseting. Mer tid til kroppen en periode🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2023 Forfatter #870 Del Skrevet 6. august 2023 Snart ferie..☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2023 Forfatter #871 Del Skrevet 14. august 2023 Ferien måtte endres. Slik er det. Det går bra. «Hans» rammet mange hardere enn min bussrute. Ikke synd på oss. Men ville gjerne sett mine foreldre💔 Nå er det ferie hjemme. Men vi får til det. Med serier, sy-arbeid, svømming og bra mat☺️ Og KG. Kanskje litt. Jeg poster mat. Med mozzarellaskiver tråkker man ikke over noen grenser. 😂 Ellers sliter jeg litt ned manøvreringen her. Og blir egentlig litt lei meg av det😿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #872 Del Skrevet 14. august 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ferien måtte endres. Slik er det. Det går bra. «Hans» rammet mange hardere enn min bussrute. Ikke synd på oss. Men ville gjerne sett mine foreldre💔 Nå er det ferie hjemme. Men vi får til det. Med serier, sy-arbeid, svømming og bra mat☺️ Og KG. Kanskje litt. Jeg poster mat. Med mozzarellaskiver tråkker man ikke over noen grenser. 😂 Ellers sliter jeg litt ned manøvreringen her. Og blir egentlig litt lei meg av det😿 Vil du ha en elektronisk klem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2023 Forfatter #873 Del Skrevet 14. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Vil du ha en elektronisk klem? Takk.. 🥰🥹 det går bra. Jeg kan finne på andre ting og sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2023 #874 Del Skrevet 14. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk.. 🥰🥹 det går bra. Jeg kan finne på andre ting og sånn. Du er jo ekspert på å finne på hyggelige ting å gjøre 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2023 Forfatter #875 Del Skrevet 15. august 2023 Entern skrev (11 timer siden): Du er jo ekspert på å finne på hyggelige ting å gjøre 😊 Takk Entern! Jeg drakk morgenkaffe og hørte masse spurver som gjemte seg under markisa. Kjatet i vei💙 Og nå har jeg svømt 550 meter og ligget i boblebad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august 2023 #876 Del Skrevet 15. august 2023 On 7/25/2023 at 7:48 AM, SVK said: Sangen er fra en sketsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2023 Forfatter #877 Del Skrevet 15. august 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Sangen er fra en sketsj. Husker jeg hadde hørt den men ikke fra hvor. Takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. august 2023 #878 Del Skrevet 17. august 2023 Elsker denne Beaten, i tre forskjellige versjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august 2023 Forfatter #879 Del Skrevet 18. august 2023 Lurven skrev (På 17.8.2023 den 20.49): Elsker denne Beaten, i tre forskjellige versjoner Oioi takk, sjekke ut i morgen, Franzen har visst sovna her nå😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. august 2023 #880 Del Skrevet 19. august 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Oioi takk, sjekke ut i morgen, Franzen har visst sovna her nå😌 Har du slitt han ut så tidlig på kvelden?🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå