Gjest Lurven Skrevet 1. mai 2023 #741 Del Skrevet 1. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Eg finn antrekk Blir vel mini mus badedrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #742 Del Skrevet 11. mai 2023 Når man bare drømmer om en liker-ikke-knapp, da må man pause litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #743 Del Skrevet 11. mai 2023 Men livet, ute av ein skjerm altså, det er fint. Jobben min er litt overdose men eg føler eg blir smartare år for år, og tryggare, og raskare. Og endrar nokon liv litt. Og blir modigare. Og har folk der å le og slarve med. Våren er her. Ferien planlagd. Av fin Mann. Bikiniar kjøpt. Og snart er det helg før amputert veke kjem med herlege planar. Spa. Sverige. Bøker med mord. Vin med bobler. Livet får likar-knappetrykk🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #744 Del Skrevet 11. mai 2023 1 hour ago, Frøkenfryden said: Men livet, ute av ein skjerm altså, det er fint. Jobben min er litt overdose men eg føler eg blir smartare år for år, og tryggare, og raskare. Og endrar nokon liv litt. Og blir modigare. Og har folk der å le og slarve med. Våren er her. Ferien planlagd. Av fin Mann. Bikiniar kjøpt. Og snart er det helg før amputert veke kjem med herlege planar. Spa. Sverige. Bøker med mord. Vin med bobler. Livet får likar-knappetrykk🥰 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #745 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men livet, ute av ein skjerm altså, det er fint. Jobben min er litt overdose men eg føler eg blir smartare år for år, og tryggare, og raskare. Og endrar nokon liv litt. Og blir modigare. Og har folk der å le og slarve med. Våren er her. Ferien planlagd. Av fin Mann. Bikiniar kjøpt. Og snart er det helg før amputert veke kjem med herlege planar. Spa. Sverige. Bøker med mord. Vin med bobler. Livet får likar-knappetrykk🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #746 Del Skrevet 12. mai 2023 Siden det er Eurovision-tider og fredag så kjører vi på med en av mine favoritter! Italia 2019🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. mai 2023 #747 Del Skrevet 12. mai 2023 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Men livet, ute av ein skjerm altså, det er fint. Jobben min er litt overdose men eg føler eg blir smartare år for år, og tryggare, og raskare. Og endrar nokon liv litt. Og blir modigare. Og har folk der å le og slarve med. Våren er her. Ferien planlagd. Av fin Mann. Bikiniar kjøpt. Og snart er det helg før amputert veke kjem med herlege planar. Spa. Sverige. Bøker med mord. Vin med bobler. Livet får likar-knappetrykk🥰 Høres ut som du går en herlig tid i møte 😊 Ble oppriktig glad av å lese at du har mange fine ting i vente! 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #748 Del Skrevet 13. mai 2023 Eg stod opp 05.00. Gjer stort sett alltid det. Gjekk ut på verandaen vår. Me er høgt, høgt oppe. Det er ein eigen magi ute då, eg lovar. Måkane trør rundt på bakken, på matjakt i morgon-dugg antek eg. Dei flaksar ikkje rundt og ter seg som vanleg, men er nede og trør. Det er jo ingen folk og hundar. Dei kan nærast spasere på den vesle vegen her nede. Sola treff bygg på andre sida av fjorden så det lyser opp i gull og oransje. Og speglar seg i fjorden. Gull overalt. Ein eigen slags dis ligg over himlen. Nokon småfuglar varslar ivrig at dei og er nyss vakne. Dei kvitrar bittelitt annleis då. Når dei nyss er oppe. Av og til når livet er vondt og eg opplever ein sånn morgon, så tenkjer eg at dette vil alltid vera. Denne magien. Dette tek ingen bort. 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #749 Del Skrevet 13. mai 2023 Solkjole på veranda. Lykke🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #750 Del Skrevet 15. mai 2023 Eg har den beste og verste jobben. Diggar det🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mai 2023 #751 Del Skrevet 17. mai 2023 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2023 Forfatter #752 Del Skrevet 17. mai 2023 SVK skrev (23 minutter siden): Gratulerer med dagen! Lige så!🇳🇴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #753 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er mye å si om Moss Riviera sin sponsing av influencere. Men det fikk meg i alle fall til å ta tak da! Renske vekk de som ikke merka alle snapper derfra med reklame. Ha det til Ellen Aabol, Andrea Sveinsdottir og Alexandra Joner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni 2023 #754 Del Skrevet 3. juni 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er mye å si om Moss Riviera sin sponsing av influencere. Men det fikk meg i alle fall til å ta tak da! Renske vekk de som ikke merka alle snapper derfra med reklame. Ha det til Ellen Aabol, Andrea Sveinsdottir og Alexandra Joner. Er de påkrevd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #755 Del Skrevet 3. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er de påkrevd? Reklame-merking? Ja. Men mange er SÅ dårlige på det og det bør straffe seg. De tjener lassevis med penger på fjaset sitt. Og bør da i alle fall operere på ærlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni 2023 #756 Del Skrevet 3. juni 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Reklame-merking? Ja. Men mange er SÅ dårlige på det og det bør straffe seg. De tjener lassevis med penger på fjaset sitt. Og bør da i alle fall operere på ærlig vis. Bot tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #757 Del Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (På 3.6.2023 den 23.39): Bot tenker du? Veldig gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni 2023 #758 Del Skrevet 9. juni 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Veldig gjerne! Men uten bedring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #759 Del Skrevet 9. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Men uten bedring? Straff vil jo ofte påvirke atferd👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. juni 2023 #760 Del Skrevet 11. juni 2023 En trudelutt fra 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå