Frøkenfryden Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #581 Del Skrevet 25. februar 2023 @TheHairyToothfairy Stekte lomper med røkt skinke og østavindost😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. februar 2023 #582 Del Skrevet 25. februar 2023 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): @TheHairyToothfairy Stekte lomper med røkt skinke og østavindost😘 Nå fikk jeg lyst på røkt skinke sjøl, dette må fikses 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #583 Del Skrevet 25. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (38 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på røkt skinke sjøl, dette må fikses 🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. februar 2023 #584 Del Skrevet 25. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Alltid likt Pink. 😌 Takk! Dette er jo en veldig bra cover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. februar 2023 #585 Del Skrevet 25. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): @TheHairyToothfairy Stekte lomper med røkt skinke og østavindost😘 Snåbb😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #586 Del Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (19 timer siden): Snåbb😁 Haha! Med lomper?! Eller var det for fancy cheeeeese? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #587 Del Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (19 timer siden): Dette er jo en veldig bra cover også Tror faktisk jeg ikke kjenner sangen😳Men at det er bra cover hører jeg! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #588 Del Skrevet 26. februar 2023 God søndagsmorgen til den frydefulle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #589 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): God søndagsmorgen til den frydefulle. Lige måde Hoppsasa☺️ Mmm kaffe med utsikt♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #590 Del Skrevet 26. februar 2023 Oppdaget denne osten som også smaker litt mere og er i familie med østavinden. Anbefales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #591 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Oppdaget denne osten som også smaker litt mere og er i familie med østavinden. Anbefales. Åå takk! Gode oster er stas! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #592 Del Skrevet 26. februar 2023 Ja, jeg tror at jeg nylig kan ha blitt litt voksnere, for jeg liker plutselig ost som smaker litt mer. Litt mer altså. Ikke forferdelig mye mer...for det kan bli i meste laget for ei ostenovise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #593 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, jeg tror at jeg nylig kan ha blitt litt voksnere, for jeg liker plutselig ost som smaker litt mer. Litt mer altså. Ikke forferdelig mye mer...for det kan bli i meste laget for ei ostenovise. Oioi, jeg også! Heia oss🙂… Jeg feiger bare ut på västerbotten rett på skiva, men smeltet på pizza er nom😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #594 Del Skrevet 26. februar 2023 Vi har ennå noen tiår å utvikle oss på, så det er ennå håp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar 2023 #595 Del Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, jeg tror at jeg nylig kan ha blitt litt voksnere, for jeg liker plutselig ost som smaker litt mer. Litt mer altså. Ikke forferdelig mye mer...for det kan bli i meste laget for ei ostenovise. Som ostepop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #596 Del Skrevet 26. februar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Haha! Med lomper?! Eller var det for fancy cheeeeese? Cheeze😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #597 Del Skrevet 26. februar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Tror faktisk jeg ikke kjenner sangen😳Men at det er bra cover hører jeg! ☺️ 😲 kjenner du ikke til Janis joplin😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #598 Del Skrevet 26. februar 2023 Originalen, fra en musikk festival jeg var på i 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mars 2023 #599 Del Skrevet 1. mars 2023 Dagens video Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mars 2023 Forfatter #600 Del Skrevet 1. mars 2023 O.A filibombombom skrev (9 timer siden): Dagens video Anar ikkje kva dette er men likar det litt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå