TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 #541 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hater når gulrøtter er upassende😂🍑🥕 BAHAHAHA, jeg lo høyt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. februar 2023 #542 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Scampi er nom💕 Scampi er farlig, kan ete på meg brokk av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #543 Del Skrevet 21. februar 2023 Entern skrev (8 timer siden): Dere avslutter jo alltid med Danskebåttur🤣 Haha! Jupp! Champagnen har ikke gått meg til hodet og gjort meg til noen snobb, nei😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #544 Del Skrevet 21. februar 2023 O.A filibombombom skrev (9 timer siden): Ååå, kan man se det på nett noe sted? Lurer jeg også på!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #545 Del Skrevet 21. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): BAHAHAHA, jeg lo høyt! I aim to please😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. februar 2023 #546 Del Skrevet 21. februar 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Haha! Jupp! Champagnen har ikke gått meg til hodet og gjort meg til noen snobb, nei😁 Ser for meg deg og @O.A filibombombom på danskebåttur 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #547 Del Skrevet 21. februar 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Ser for meg deg og @O.A filibombombom på danskebåttur 😆 Haha da håper jeg det er med 2023-versjonene😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #548 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg leser litt mer om kjendiser og sånn enn jeg avslører til vanlig.. så la oss våkne opp med en besnærende fun fact. Visstnok ble Miley Cyrus fridd til med Bruno Mars-musikk i bakgrunnen. Om at «I should have brought you flowers. And held your hand». Og dette ligger bak teksten i «Flowers» som ruller og går nå. «I can buy myself flowers. I can hold my own hand»….🥹 En annen dag kan jeg fortelle om da jeg redda mitt supersmarte politisk interesserte korrekte quizlag ved å vite at Kim Kardashian var gift i 72 dager😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2023 #549 Del Skrevet 21. februar 2023 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): I aim to please😘 Jeg og. Jeg var tross alt skarpskytter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2023 #550 Del Skrevet 21. februar 2023 Her er greia med hotellfrokost. Over lengre tid velger man jo egentlig bare det samme om og om igjen, og jeg er eeeegentlig ganske kjedelig i matveien tidlig på morgenen i det hele. Det er rett og slett litt tvangsspising! Foretrekker alltid varm mat. Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg leser litt mer om kjendiser og sånn enn jeg avslører til vanlig.. så la oss våkne opp med en besnærende fun fact. Visstnok ble Miley Cyrus fridd til med Bruno Mars-musikk i bakgrunnen. Om at «I should have brought you flowers. And held your hand». Og dette ligger bak teksten i «Flowers» som ruller og går nå. «I can buy myself flowers. I can hold my own hand»….🥹 En annen dag kan jeg fortelle om da jeg redda mitt supersmarte politisk interesserte korrekte quizlag ved å vite at Kim Kardashian var gift i 72 dager😅 Greit å ha oversikt på alle klasser spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #551 Del Skrevet 21. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (53 minutter siden): Her er greia med hotellfrokost. Over lengre tid velger man jo egentlig bare det samme om og om igjen, og jeg er eeeegentlig ganske kjedelig i matveien tidlig på morgenen i det hele. Det er rett og slett litt tvangsspising! Foretrekker alltid varm mat. Greit å ha oversikt på alle klasser spørsmål Jeg spiser nok også mye likt på hotell, men syns det er koselig uansett.☺️ Her ble det mozarella og serrano😃 Jeg har veldig mye ulikt til frokost hjemme. Angående quiz.. det var så gøy for alle fikk til mye jeg ikke hadde peiling på av sånn smarte ting. Historie… geografi… Så kom jeg seilende fra sida med kjendiskompetansen min og redda oss plutselig😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2023 #552 Del Skrevet 21. februar 2023 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Jeg spiser nok også mye likt på hotell, men syns det er koselig uansett.☺️ Her ble det mozarella og serrano😃 Jeg har veldig mye ulikt til frokost hjemme. Angående quiz.. det var så gøy for alle fikk til mye jeg ikke hadde peiling på av sånn smarte ting. Historie… geografi… Så kom jeg seilende fra sida med kjendiskompetansen min og redda oss plutselig😂 Sidekompetanse er viktig! Åssen skinke er det på den nederste der? Så god ut. Jeg har forøvrig rekebaguette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #553 Del Skrevet 22. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Sidekompetanse er viktig! Åssen skinke er det på den nederste der? Så god ut. Jeg har forøvrig rekebaguette! Mm reker. Serranoskinke🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. februar 2023 #554 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (På 20.2.2023 den 21.13): Ååå, kan man se det på nett noe sted? I vert fall på TV2 play. Ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. februar 2023 #555 Del Skrevet 22. februar 2023 God morgen til dagbok eier og dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #556 Del Skrevet 22. februar 2023 Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Haha da håper jeg det er med 2023-versjonene😂 Hadde vært gøyere med 2003 versjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #557 Del Skrevet 22. februar 2023 Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Jeg leser litt mer om kjendiser og sånn enn jeg avslører til vanlig.. så la oss våkne opp med en besnærende fun fact. Visstnok ble Miley Cyrus fridd til med Bruno Mars-musikk i bakgrunnen. Om at «I should have brought you flowers. And held your hand». Og dette ligger bak teksten i «Flowers» som ruller og går nå. «I can buy myself flowers. I can hold my own hand»….🥹 En annen dag kan jeg fortelle om da jeg redda mitt supersmarte politisk interesserte korrekte quizlag ved å vite at Kim Kardashian var gift i 72 dager😅 Åhåhåhåhå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. februar 2023 #558 Del Skrevet 22. februar 2023 O.A filibombombom skrev (På 20.2.2023 den 21.13): Ååå, kan man se det på nett noe sted? Her er klippet fra TV2 https://www.tv2.no/video/underholdning/the-voice/endte-tilfeldigvis-opp-paa-rihanna-laat/1840458/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2023 #559 Del Skrevet 22. februar 2023 Athena Freyja skrev (24 minutter siden): Her er klippet fra TV2 https://www.tv2.no/video/underholdning/the-voice/endte-tilfeldigvis-opp-paa-rihanna-laat/1840458/ 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #560 Del Skrevet 22. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): God morgen til dagbok eier og dere andre God morgen du også😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå