Gjest Agent smith Skrevet 11. februar 2023 #361 Del Skrevet 11. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Atter en smørkrem-sang jeg smisket meg frempå med på gitar på leirskole. Jeg gjentar, JA - JEG VAR HAN FYREN!! På 90 tallet var det jo fortsatt innafor å være fyren med gitaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #362 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg får oppdatere meg her i morgen. Nå har jeg fått 10 retter i godt selskap. Herlighet så stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #363 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (16 timer siden): Dagens cover, denne er fra begynnelsen av 90 tallet tror jeg Den ER jo faktisk bra, bedre enn jeg husket den som! TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Atter en smørkrem-sang jeg smisket meg frempå med på gitar på leirskole. Jeg gjentar, JA - JEG VAR HAN FYREN!! Klart du var😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #364 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (På 10.2.2023 den 16.06): Dagens video. En gladlåt fra 90 tallet. (Ja jeg danset sånn) Gjett hvem som hørte på på vei til russetur på Granca🥳😂 og dansen.. vi gikk liksom alle litt på aerobic😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #365 Del Skrevet 12. februar 2023 Nå skal jeg hive inn uventet cover fra sidelinja her. Halvdan covrer Bertine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #366 Del Skrevet 12. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): Treff, faktisk. Jeg husker ikke h a jeg egentlig skulle skrive der. "Du er tøff" "Du er truffet" "Du er trond giske" "Du er grøft" J'NE SAIS PAS! Klarer ikke følge med på meg selv alltid! Nååååh🧐 Jeg tror det var «treffsikker» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #367 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (På 11.2.2023 den 0.35): Uting? Utøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #368 Del Skrevet 12. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 10.2.2023 den 16.45): (Jeg og. Ikke si det til noen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #369 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Gjett hvem som hørte på på vei til russetur på Granca🥳😂 og dansen.. vi gikk liksom alle litt på aerobic😂 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #370 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Utøy? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #371 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Kjære Dagbok Når ting er stressande og slitsamt, så er eit godt tiltak å booka inn ein ferie. Visstnok aukar dette livsgleda vel så mykje i gle-seg-tida som i sjølve ferien🙂 Eg kan dog og bli stressa berre av å tenkja på det. Å ordna. Heldigvis har eg ein handlekraftig Mann. Så no er ferie neste år i boks. Og ja, eg er glad i det kjende. Så når ein fann noko fortreffeleg i fjor så kan ein jo halda seg til det. I to veker heller enn berre ei. Basseng og veranda. Gourmetbutikk med vin og bagett og fersk asparges. Fersk fiskebutikk med spankulerande måkar utanfor. Kaffisjappa me oppdaga på reisedagen fordi det jo aldri var regnversdag til innekaffi. Om 4 månader… å gle seg hjelper faktisk veldig mykje😌♥️ Endret 12. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #372 Del Skrevet 12. februar 2023 Blir der slott i Danmark i år også. Så fint da kan du være prinsesse og franzen kan være sånn ridder med hvit leiebil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #373 Del Skrevet 12. februar 2023 Kom til å tenke på at du skal være glad du ikke ble sammen med han som var 109 år eldre enn deg fra din barndomsdal, da måtte du kalt dagboka di fryd og gammern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar 2023 #374 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (På 10.2.2023 den 6.01): God morgon til eventuelle besøkande! Fredag jo! Åh så fin kopp snorkfrøken ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #375 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Nå skal jeg hive inn uventet cover fra sidelinja her. Halvdan covrer Bertine. Halvdan altså, har evnen til å synge seg inni pikehjerter og ned i truser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #376 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (47 minutter siden): Blir der slott i Danmark i år også. Så fint da kan du være prinsesse og franzen kan være sånn ridder med hvit leiebil Haha😂Faktisk ikkje slott eller køben. Me hadde det eigentleg best i sommarhuset med kaffi og kvarg og middag på terassen😍 Så me slår oss ned der heile ferien denne gongen. Eg skreiv god såpe der og! Var bra for kreativiteten😃 Og morgonsvøm i tomt basseng var så bra! 🥳 PS dette inneber at såpa må leve minst 4 md til👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #377 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (50 minutter siden): Blir der slott i Danmark i år også. Så fint da kan du være prinsesse og franzen kan være sånn ridder med hvit leiebil Ridder i kvit leigebil😂😂😂 Very 2023😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #378 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (49 minutter siden): Kom til å tenke på at du skal være glad du ikke ble sammen med han som var 109 år eldre enn deg fra din barndomsdal, da måtte du kalt dagboka di fryd og gammern Nåhåhååå🧐😂 I slaget i dag Smithern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #379 Del Skrevet 12. februar 2023 Maskinfører skrev (53 minutter siden): Åh så fin kopp snorkfrøken ♥️ Takk. Liker den, avslutningsgave fra en jobb. De klarte faktisk velge ut en jeg manglet💚. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #380 Del Skrevet 12. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha😂Faktisk ikkje slott eller køben. Me hadde det eigentleg best i sommarhuset med kaffi og kvarg og middag på terassen😍 Så me slår oss ned der heile ferien denne gongen. Eg skreiv god såpe der og! Var bra for kreativiteten😃 Og morgonsvøm i tomt basseng var så bra! 🥳 PS dette inneber at såpa må leve minst 4 md til👍 Gleder meg, såpa er godt brukt men holder nok litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå