Cid Skrevet 7. juli 2023 #801 Del Skrevet 7. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fryden må huske på at det er bare mattråder man bør være i. Og dagbok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #802 Del Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og dagbok? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #803 Del Skrevet 8. juli 2023 Drikke kaffe og lage ovnsbakt fløteomelett til besøket. Lørdag🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #804 Del Skrevet 8. juli 2023 @Lurven eg har fylt revepotta! Då blir du glad😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2023 Forfatter #805 Del Skrevet 9. juli 2023 (endret) Det er ein stille Oslodag med nærast null vind. Sit ute i skugge med måkar som kretsar over meg, samt at eg er vitne til nokre kråker som verkar å ha noko uoppgjort. Det er blå himmel over meg, der flya jamleg fartar over meg og lagar kvite jetstriper på himmelen💙 Så høyrer eg på denne: Endret 9. juli 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. juli 2023 #806 Del Skrevet 9. juli 2023 Frøkenfryden skrev (16 timer siden): @Lurven eg har fylt revepotta! Då blir du glad😃 Elsker når reven blir penetrert med blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli 2023 #807 Del Skrevet 9. juli 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Elsker når reven blir penetrert med blomster Ræverud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #808 Del Skrevet 14. juli 2023 (endret) Hadde glemt denne!😲 Elsker den ennå! Endret 14. juli 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #809 Del Skrevet 17. juli 2023 Dame tu mano Y venga conmigo Vamonos al viaje para buscar los sonidos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #810 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Dame tu mano Y venga conmigo Vamonos al viaje para buscar los sonidos Sash var så bra! Ååå💙Og litt unike med å ha hits på ulike språk! ☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #811 Del Skrevet 17. juli 2023 Måkeunge øver på å flyga her me bur, baksar litt uvørent i vinden. Ååå🥹💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #812 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Måkeunge øver på å flyga her me bur, baksar litt uvørent i vinden. Ååå🥹💙 Så søtt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #813 Del Skrevet 17. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så søtt ☺️ Ja. Har litt mindre kontroll i lufta. Så søt🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #814 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Ja. Har litt mindre kontroll i lufta. Så søt🥰 Utrolig hvor søte måkeunger er tatt i betraktning hvor irriterende de kan være som voksne🤣😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #815 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Sash var så bra! Ååå💙Og litt unike med å ha hits på ulike språk! ☺️👍 Ja digga sash på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #816 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Måkeunge øver på å flyga her me bur, baksar litt uvørent i vinden. Ååå🥹💙 Dårlig vær å lære å fly i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #817 Del Skrevet 17. juli 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Utrolig hvor søte måkeunger er tatt i betraktning hvor irriterende de kan være som voksne🤣😊 Ja de vokser opp til å bli noen jævler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #818 Del Skrevet 17. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Dårlig vær å lære å fly i Men tror de har det gøy med vinden, flyter på den. Ser sånn ut på voksenmåkene☺️ Lurven skrev (1 minutt siden): Ja de vokser opp til å bli noen jævler Neeei. Ikke de her, ikke sånne store som i sentrum. De mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. juli 2023 #819 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Men tror de har det gøy med vinden, flyter på den. Ser sånn ut på voksenmåkene☺️ Neeei. Ikke de her, ikke sånne store som i sentrum. De mindre. Småjævler😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. juli 2023 #820 Del Skrevet 17. juli 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Men tror de har det gøy med vinden, flyter på den. Ser sånn ut på voksenmåkene☺️ Neeei. Ikke de her, ikke sånne store som i sentrum. De mindre. Så du har snillere og mer siviliserte måker der du bor enn de i sentrum? Så bra😀😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå