Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #521 Del Skrevet 20. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Joo. Men den som er i maten også 😂 Noe gul/oransj der Haha. Scary veggies! Bra dere ikke åt min grønne middagsmos tror jeg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #522 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha. Scary veggies! Bra dere ikke åt min grønne middagsmos tror jeg😂 Haha. Neida. Jeg liker grønnsaker. Gulrot også 😂 Men grøsser litt av frossen gulrot av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #523 Del Skrevet 20. februar 2023 @O.A filibombombom denne er sånn til oss da. Det var 1980 og den kom ut. Og året etter kom vi ut da. Gode tider. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #524 Del Skrevet 20. februar 2023 Å bestilla sommarferie tidleg er lurt. Eg gler meg allereie litt kvar dag.🥰 Nemnde eg at ferien startar med danskebåten?.. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #525 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Mmm. Den var vel om det å være glad i noen som banker deg😭 Må innrømme at jeg ikke har dypdykket i teksten. Hun synger vel om mr. Brun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #526 Del Skrevet 20. februar 2023 O.A filibombombom skrev (Akkurat nå): Må innrømme at jeg ikke har dypdykket i teksten. Hun synger vel om mr. Brun da? Det er lov. Gjør ikke jeg alltid heller. Jupp, er det. Mr Brun😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #527 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Å bestilla sommarferie tidleg er lurt. Eg gler meg allereie litt kvar dag.🥰 Nemnde eg at ferien startar med danskebåten?.. 😁 Åå. Kos! Hvor slutter den? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #528 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): @O.A filibombombom denne er sånn til oss da. Det var 1980 og den kom ut. Og året etter kom vi ut da. Gode tider. 😌 Denne er fin, hadde glemt den. Er dette en metafor om at mødrene våre ble teared apart når de fødte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #529 Del Skrevet 20. februar 2023 Athena Freyja skrev (39 minutter siden): Jarle Bernhoft spiller gitar på den låta Ååå, kan man se det på nett noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #530 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) O.A filibombombom skrev (3 minutter siden): Denne er fin, hadde glemt den. Er dette en metafor om at mødrene våre ble teared apart når de fødte oss Haha 😂 nå var du morsom! Ja vi sier det sånn! og litt dagsaktuell med strøm og sånn vet du med linja; »Why is the bedroom so cold? Turned away on your side» 😆 Endret 20. februar 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #531 Del Skrevet 20. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Åå. Kos! Hvor slutter den? 😁 Danskebåten🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. februar 2023 #532 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha 😂 nå var du morsom! Ja vi sier det sånn! og litt dagsaktuell med strøm og sånn vet du med linja; »Why is the bedroom so cold? Turned away on your side» 😆 Hihihi. Det var jo egentlig du som var morsom, men kanskje det ikke var med vilje😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2023 #533 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Danskebåten🤣🤣🤣 Haha 😂 Naturlig 😁 Blir nok en fin ferie. Vi har ikke tenkt så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #534 Del Skrevet 20. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Danskebåten🤣🤣🤣 Dere avslutter jo alltid med Danskebåttur🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #535 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dere avslutter jo alltid med Danskebåttur🤣 Vært på danskebåten før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #536 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vært på danskebåten før? Jepp Liker Kielferga bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #537 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp Liker Kielferga bedre Jeg har vært på Stena Line og Color Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #538 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har vært på Stena Line og Color Line Var det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #539 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Var det gøy? Kjekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #540 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kjekt Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå