AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Er i 20 årene og bor ikke hjemme lenger. Sliter likevel med en abusive mor. Kort fortsalt; ble mishandlet hele barndommen både psykisk og fysisk. Slått med alle slags kjøkkenredskaper, belter, låst på rommet osv. Moren min har alltid sagt stygge ting til meg, at jeg ikke er verdt noe, at jeg er stygg/feit/you name it har hørt alt. Men foran alle andre oppfører hun seg eksemplarisk. Ingen tror på meg når jeg forteller hvordan hun egentlig er, fordi hun er så jævlig god på å manipulere andre, for hun har et image som skal opprettholdes. Alle tror hun er verdens beste mor. Hver gang jeg snakker med henne om ting i barndommen så fornekter hun alt. Hun tar meg aldri seriøst, hver gang jeg sier at hun sårer meg eller sånt så bare ler hun av meg og sier jeg er dramatisk. Dette er kort fortalt altså, hadde skrevet 10 sider om heg skulle forklart alt. Men nå har jeg flytta. Hun er grei når hun vil, og slem når hun vil. Får litt håp om at hun bryr seg om meg, også knuser hun meg helt. så spørsmålet er hvordan kutte henne. Hun bor rett ved meg og jobben min. Når heg ignorerer henne på tlf ber hun andre familiemedlemmer kontakte meg på hennes vegne. Hun dukker opp på jobben min eller går rundt huset mitt. Det er som om hun vil ha oppmerksomheten min kun for å såre meg. Fastlegen sier jeg bør kutte henne helt ut men er vanskelig. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde dere? har heller ingen kontakt med min far han kutta jeg helt for flere år siden men føler det er vanskeligere med mor. De er skilt Anonymkode: 978fb...fa4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Har det ganske likt som deg, men flyttet til en by langt unna og har fått det mye bedre. Er det mulig å flytte til et annet sted? Anonymkode: b2508...590
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det ganske likt som deg, men flyttet til en by langt unna og har fått det mye bedre. Er det mulig å flytte til et annet sted? Anonymkode: b2508...590 Nei jeg bor med kjæreste her, vi har begge jobb og studier i Oslo og kan ikke dra noe sted. Jeg bor i en fin bydel, og en flott leilighet med jobben rett utenfor. Så er ikke aktuelt å flytte Anonymkode: 978fb...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå