Gå til innhold

Arbeidsuke

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 flotte jenter kom innom biblioteket jeg jobber på og spurte om de kunne jobber her i arbeidsuken og det var selvfølgelig greit 😉. De skal ikke ha lønn stod det i skrivet jeg fikk. Men er det vanlig å gi de noe som takk for innsatsen? 

Anonymkode: c80d9...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de skal ikke ha noe lønn eller annen påskjønnelse, det er en del av skoletiden deres. De får jo ikke lønn for å gå på skolen.

Men hvis du har lyst til å gjøre noe ekstra så er jo koselig å ha litt felles kake/snop/frukt i lunsjen siste dagen de skal være der.

Anonymkode: cd443...6a3

Skrevet

Jeg husker jeg fikk litt penger etter min arbeidsuke, men det er en 20 år siden. 😅 Aner ikke hva som er vanlig nå, men de går uansett ikke på skole den uka de er hos dere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, de skal ikke ha noe lønn eller annen påskjønnelse, det er en del av skoletiden deres. De får jo ikke lønn for å gå på skolen.

Men hvis du har lyst til å gjøre noe ekstra så er jo koselig å ha litt felles kake/snop/frukt i lunsjen siste dagen de skal være der.

Anonymkode: cd443...6a3

Det var lurt. Kan bestille pizza siste arbeidsdag 

Tror vi fikk en ting når vi jobbet. Men det var på 80 tallet 🤣

Anonymkode: c80d9...ecb

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet, elever som er innom får ikke noe annet enn et takk for innsatsen og lykke til videre. Men dattera mi hadde sin arbeidsuke i et stort IT-firma, og fikk masse stæsj. Drikkeflaske, powerbank, musematte, penn, mm. 

• Liker 1
Skrevet

Bestevenninnen min hadde arbeidsuke på biblioteket. Hun fikk en bok (og sommerjobb…). 

Anonymkode: 721e8...ab1

Skrevet

Jeg var i arbeidsuke på biblioteket for 20 år siden og fikk en bok, men jeg hadde ikke forventet noe 

Anonymkode: a6ca2...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...