Gå til innhold

Reist på restaurant med jobben på bursdagen til datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår blir 3 år straks. Den dagen er det felles arrangement med middag med jobb kl 18. Hadde du reist uansett på middag eller droppet? 

Vi skal feire en helg med famillien.

Anonymkode: 294a9...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått ut på restaurant hvis jeg ville, men i min familie feirer vi alltid bursdager i nærmeste helg, så selve dagen er ikke så viktig. 

Anonymkode: 183ef...55e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dratt hjem, feiret og vært med henne en stund. Mulig kommet litt sent til middagen. 

Anonymkode: e6de3...7be

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Datteren vår blir 3 år straks. Den dagen er det felles arrangement med middag med jobb kl 18. Hadde du reist uansett på middag eller droppet? 

Feire jenten din før jobb arrangementet? Skal vel legge seg 1time etter senest?

Og feir hun i helgen!

Anonymkode: aff35...f71

Skrevet

Her bør du prioritere bursdagen til datteren din. Og vær klar over at hun nok har full kontroll på at hun har bursdag. Å dr aut med jobben kan du gjøre når bursdagen til datteren din er over.

• Liker 4
Skrevet

Spis og kos deg! 

Skrevet

Hadde brukt datterens bursdag som unnskyldning for å slippe jobbmiddagen. :) Ikke at man trenger en unnskyldning, sånn egentlig.

Anonymkode: c5172...350

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du henter kl 15 i barnehagen og drar på jobbmiddag kl 18. Hva er problemet?

Anonymkode: 41d38...784

• Liker 1
Skrevet

Hun legger seg vel 18.30-19? Vil du i jobbmiddagen, dra. Vil du ikke, bli hjemme. 

Anonymkode: f1bfa...c44

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde dratt på middag om jeg hadde hatt lyst. 

Anonymkode: e624d...071

Skrevet

Jeg hadde prioritert bursdagen til datteren min 10 av 10 ganger. 

Anonymkode: c3dae...2e5

• Liker 2
Skrevet

Ungen er 3 år, gjør ekstra stas på henne om morgenen, hent tidlig om du har mulighet og la henne bestemme middag. Jobbmiddagen din er uansett i tiden kveldsmat/barne-TV/leggetid og du blir ikke savnet mens hun sover uansett. 

Når hun blir større så bør du prioritere selve dagen, men når de er så små gjør det ingenting.

Anonymkode: 32d16...adc

• Nyttig 1
Skrevet

Hun legger seg rundt 19. 

Dette er en middag for avskjed med noen som går av meg pensjon og som jeg har lyst å være med på. 

Jeg får isåfall ca 2 timer med henne om ikke jeg tar fri den dagen så vi har dagen sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun legger seg rundt 19. 

Dette er en middag for avskjed med noen som går av meg pensjon og som jeg har lyst å være med på. 

Jeg får isåfall ca 2 timer med henne om ikke jeg tar fri den dagen så vi har dagen sammen. 

Det går helt fint. Virkelig. 😊 Vi markerer alltid litt på selve dagen (som ofte er på en hverdag) og så har vi selskap en helg nær selve datoen hvor vi kjører kake og full pakke. Hent litt tidligere i barnehagen/lever litt senere, syng bursdagssangen når hun våkner og kanskje en liten muffins eller noe spennende til frokost/etter barnehagen. Og fortell at dere skal feire henne i helgen med familie. 

Anonymkode: 6b199...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...