Gå til innhold

Bruke Finn.no's Fiks Ferdig når man bor i blokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet det?
Jeg har aldri solgt noe på finn før, men vurderer det nå. Ser at Fiks Ferdig kan være løsningen for en nevrotiker som meg, men så bor jeg i en blokk, og har hørt rykter om at jeg da må legge fiks ferdig-pakken UTENFOR blokkdøra/hoveddøra. Det høres jo ikke helt lurt ut, jeg bor midt i en storby og det er 100% sikkert at den varen kommer til å forsvinne i løpet av kort tid.
Hvordan gjør dere drevne fiks-ferdig-brukere det?
Tar imot alle gode råd når det gjelder fiks ferdig egentlig. 
Jeg tenkte å teste ut denne "selge 100 ting"-trenden, har end god del bøker jeg vil bli kvitt, selger sånt i det hele tatt på Finn?

Anonymkode: 5ff4d...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare obs obs ... fiks ferdig er enkelt...men unødig dyrt . 

Jeg skulle sende en liten ting. Minste frakt er 79kr. 

Sendte som brev utenom finn.no, 30kr i porto.

Anonymkode: d33ad...77f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

selger sånt i det hele tatt på Finn?

Nei. 

Anonymkode: bf534...61d

Skrevet

Jeg bor i blokk. Her henter de på dørmatta til min leilighet. Du får beskjed om hvor jeg skal legge den. De har nøkler til inngangsdøra på blokka, da det er de samme som har avislevering som plukker den opp. I alle fall her hvor jeg bor.

Anonymkode: 131a7...adf

• Liker 1
Skrevet

Ja det funger fint så lenge du ikke har kleptomane naboer.

Skrevet

Det kommer an på hvor du bor. Her (i Oslo) legger jeg inn hvilken leilighet jeg bor i, legger på dørmatta, og de henter der.

Bøker selger forøvrig dårlig, med mindre de er sjeldne eller verdifulle. 

Anonymkode: 411d4...003

Skrevet

Ble stjelt sko som sto utafor døra når jeg bodde i Oslo, så det hadde jeg aldri turt. Bor heldigvis ikke i det hølet fortsatt 🤣

Anonymkode: 1d53a...b9f

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har testet det?
Jeg har aldri solgt noe på finn før, men vurderer det nå. Ser at Fiks Ferdig kan være løsningen for en nevrotiker som meg, men så bor jeg i en blokk, og har hørt rykter om at jeg da må legge fiks ferdig-pakken UTENFOR blokkdøra/hoveddøra. Det høres jo ikke helt lurt ut, jeg bor midt i en storby og det er 100% sikkert at den varen kommer til å forsvinne i løpet av kort tid.
Hvordan gjør dere drevne fiks-ferdig-brukere det?
Tar imot alle gode råd når det gjelder fiks ferdig egentlig. 
Jeg tenkte å teste ut denne "selge 100 ting"-trenden, har end god del bøker jeg vil bli kvitt, selger sånt i det hele tatt på Finn?

Anonymkode: 5ff4d...bb4

Ikke hør på rykter... du legger den på dørmatta utenfor inngansdøren din

Anonymkode: cda04...dd8

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns bøker selger bra, jeg. Har solgt noen tusen bøker det siste året. Samfunn, politikk, historie, geografi, religionskritikk, biografier og gamle billedbøker selger best. 

Anonymkode: aab10...a78

Skrevet

Bor i Oslo. Bruker ikke fiks ferdig. Har ofte "besøk" i postkassen på natt. Så bruker kun posten.

Anonymkode: a1407...6fd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...