AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Vi og typen er i nytt forhold. Er nysgjerrig men ganske uerfaren på å eksprimentere. Vi har hatt sex en tid, men ikke så lang sexuell erfaring. Ved sist gang vi hadde sex, teaset jeg han en lang stund, stoppet ved orgasme flere ganger. Han var så kåt så når jeg presset en finger mot rumpehullet hans, vrikket han seg ned på fingeren. Vet at menn har en prostata der inne som vist skal gi mye nytelse. Det erfarte vi også, etter noen minutters stimulering inn og ut, satte han i gang med frenetisk stønning og kroppen hans buktet og vrei seg og flere hyl kom i det alle musklene spente seg i kramper. Det var en helt amazing opplevelse for både han og ikke minst meg. Det var en litt sjokkartet opplevelse, aldri opplevd en sånn orgasme hos en mann. Dette skal garantert gjentas. Andre som har denne erfaringen? J 26 Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Ja, helt vanlig. Anonymkode: 85549...367 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Orgasme blir mye sterkere ja, såppas at halve nabolaget sikkert hører det her, komplett umulig å ikke lage masse lyd😅 Dama har noen ganger trodd at jeg får vondt pga lydene er anderledes og nye høyere, men er bare ekstremt godt. Buttplugg under knullingen vil også gjøre orgasmen mye sterkere. Skjønner meg ikke på menn som ikke tør å prøve det M38 Anonymkode: 51d90...4fa 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Liker ikke at du plagierer. Det er jeg som pleier å legge ut den der, med jevne mellomrom. Hvem er "vi" forresten? Er du schizofren? Anonymkode: f3343...2ef 3
Blåjojo Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Ja. Både med finger, dildo og butplug bak på han. Men mannen min liker det ikke, så teaser han heller Max. på andre måter for at han skal få sterkere orgasme.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Finger har vært en del av vårt sexliv i mange år og gir mye nytelse hos mannen. For et par år siden begynte vi med butplug som også var en slager og testet pegging (strap on med relativ slank analdildo her) noe som også har vært suksess. Ikke alltid jeg kjenner for å ta den rollen, så da får han nøye seg med plug eller finger. Men pegging er virkelig noe som gir han nytelse. Trenger ikke ta på penis for at han skal komme, men han liker å bli runket samtidig 😊 Det absolutt beste har vært meg i reversed cowgirl mens jeg bruker analdildo på ham. Anonymkode: 9e753...5de 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Vi og typen? Er dere flere som deler? Anonymkode: ecbfc...99e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Andre som har denne erfaringen? J 26 Anonymkode: d017c...c50 Har dessverre motsatt effekt på meg. Jeg liker ikke direkte stimuli av prostata. Det er ubehagelig og mister lysten umiddelbart. Inderekte stimuli via perineum derimot forsterker orgasme for min del. Anonymkode: 1414d...379 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 17.28): Liker ikke at du plagierer. Det er jeg som pleier å legge ut den der, med jevne mellomrom. Hvem er "vi" forresten? Er du schizofren? Anonymkode: f3343...2ef Hva mener du her, plagierer???? ts Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 16.17): Har dessverre motsatt effekt på meg. Jeg liker ikke direkte stimuli av prostata. Det er ubehagelig og mister lysten umiddelbart. Inderekte stimuli via perineum derimot forsterker orgasme for min del. Anonymkode: 1414d...379 Menn har kanskje ulike opplevelser av det, men bra du nyter utvendig stimulering. Gjort det flere fanger siden innlegget og typen blir like vill hver gang, nesten enda villere. Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 20.10): Vi og typen? Er dere flere som deler? Anonymkode: ecbfc...99e Skulle være jeg og….. Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 19.57): Finger har vært en del av vårt sexliv i mange år og gir mye nytelse hos mannen. For et par år siden begynte vi med butplug som også var en slager og testet pegging (strap on med relativ slank analdildo her) noe som også har vært suksess. Ikke alltid jeg kjenner for å ta den rollen, så da får han nøye seg med plug eller finger. Men pegging er virkelig noe som gir han nytelse. Trenger ikke ta på penis for at han skal komme, men han liker å bli runket samtidig 😊 Det absolutt beste har vært meg i reversed cowgirl mens jeg bruker analdildo på ham. Anonymkode: 9e753...5de Høres ut til at han nyter ja. Er det stor forskjell på hans orgasmer, med og uten analstimuli? Typen blir helt «gal» og vill, han får og flere orgasmer på rad, spesielt om jeg har teaset han lenge. ts Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Blåjojo skrev (På 1.2.2023 den 17.32): Ja. Både med finger, dildo og butplug bak på han. Men mannen min liker det ikke, så teaser han heller Max. på andre måter for at han skal få sterkere orgasme. Bruker du både finger, dildo og butplug på han, men uten at mannen din liker det… Misforsto jeg? ts Anonymkode: d017c...c50 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 17.28): Orgasme blir mye sterkere ja, såppas at halve nabolaget sikkert hører det her, komplett umulig å ikke lage masse lyd😅 Dama har noen ganger trodd at jeg får vondt pga lydene er anderledes og nye høyere, men er bare ekstremt godt. Buttplugg under knullingen vil også gjøre orgasmen mye sterkere. Skjønner meg ikke på menn som ikke tør å prøve det M38 Anonymkode: 51d90...4fa Du høres ut til å ha de samme opplevelsene som typen min opplever. Han blir helt annerledes, ekstremt mye lyd, kroppen er helt ute av kontroll og han får oftest flere orgasmer på rad. Det er helt sikkert at naboene må høre han, vi bor i blokkleilighet. Har dere gjort dette i mange år? Vil effekten være like sterk over lang tid? Vi er 26 og han 24. Anonymkode: d017c...c50
Frkego Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres ut til å ha de samme opplevelsene som typen min opplever. Han blir helt annerledes, ekstremt mye lyd, kroppen er helt ute av kontroll og han får oftest flere orgasmer på rad. Det er helt sikkert at naboene må høre han, vi bor i blokkleilighet. Har dere gjort dette i mange år? Vil effekten være like sterk over lang tid? Vi er 26 og han 24. Anonymkode: d017c...c50 Vi er i starten av 30-årene og har gjort dette i flere år. Tok noen år sammen før han turte å etterspørre og jeg tok heller aldri initiativ. Det har virkelig hatt positiv effekt på vårt sexliv. Ikke noe vi gjør hver gang, men innimellom når vi begge føler for det. Det er like sterkt og intenst nå som da vi først prøvde. Har vel kanskje noe å si at det ikke er en del av det daglige sexlivet, men innimellom. Har også testet pegging de siste årene. Han liker det veldig godt. Jeg synes det er ok, men ikke alltid jeg er i stemning til det. Vi begge er dog enige om at stimulering av prostata mens vi har sex eller jeg runker/suger ham er best. Butplug er også morsomt å bruke innimellom, på oss begge. 1 1
Blåjojo Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bruker du både finger, dildo og butplug på han, men uten at mannen din liker det… Misforsto jeg? ts Anonymkode: d017c...c50 Det har du nok misforstått, ja😅 Har brukt det på andre menn som jeg var sammen med før jeg møtte mannen min. Han liker ingen av delene, så bruker andre metoder for å gi han en sterkere orgasme.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 Blåjojo skrev (16 timer siden): Det har du nok misforstått, ja😅 Har brukt det på andre menn som jeg var sammen med før jeg møtte mannen min. Han liker ingen av delene, så bruker andre metoder for å gi han en sterkere orgasme. Oki, skjønner. Forsto det annerledes. Anonymkode: d017c...c50
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 Frkego skrev (22 timer siden): Vi er i starten av 30-årene og har gjort dette i flere år. Tok noen år sammen før han turte å etterspørre og jeg tok heller aldri initiativ. Det har virkelig hatt positiv effekt på vårt sexliv. Ikke noe vi gjør hver gang, men innimellom når vi begge føler for det. Det er like sterkt og intenst nå som da vi først prøvde. Har vel kanskje noe å si at det ikke er en del av det daglige sexlivet, men innimellom. Har også testet pegging de siste årene. Han liker det veldig godt. Jeg synes det er ok, men ikke alltid jeg er i stemning til det. Vi begge er dog enige om at stimulering av prostata mens vi har sex eller jeg runker/suger ham er best. Butplug er også morsomt å bruke innimellom, på oss begge. Det er godt å vite at vi ikke «bruker» det opp og at intensitet og nytelsen til typen blir like intens og sterk. Det er ganske nyoppdaget for oss, det er så intenst og sterkt at vi gjør det nesten hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Hans orgasmer er så intense at han får blackout, ser stjerner og kroppen hans rykker og rister, han har noen ganger besvimt. Det har virkelig gitt oss en stor positiv effekt på vårt sexliv, men det tar mye tid. Før brukte vi noen minutter på sex, nå kan vi holde på i flere timer. For han har det faktisk blitt sterkere og mer intenst for hver gang. Får å si det sånn, det gir meg like mye opplevelse som det gjør for typen, vi er begge i himmelen. Anonymkode: d017c...c50 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå