Gå til innhold

Kallenavn på små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjælenavn på barna deres? 

Jeg kaller min 1-åring for mye søtt. Gossen, gossen-bossen, gosli-bosli, kosejenta, bamsiboms, og mye mer. Hva med dere? 

Anonymkode: 05a7a...f29

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er vant til å bli kalt masse søte ting; snuskeplusken og forskjellige varianter av den, gull-klompen/skatten/gullet osv, har veldig mye på lager😄 når de ble litt eldre, kunne jeg endre litt på det så det ble noe morsomt😊

Kaller fortsatt eldste på 23 for sånne kallenavn, tror aldri jeg vil slutte med det❤

Anonymkode: cc61f...070

• Hjerte 1
Skrevet

Klumpen, tassen.

Anonymkode: bd68b...416

Skrevet

Gullklumpen, kjære, vakre, søte, sukkerklump, babyklump, bollekinnet, hadodo, hamishmosh, bobo, hatata, babykaka... ❤️💕❤️

Anonymkode: 03ab4...65a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mine er vant til å bli kalt masse søte ting; snuskeplusken og forskjellige varianter av den, gull-klompen/skatten/gullet osv, har veldig mye på lager😄 når de ble litt eldre, kunne jeg endre litt på det så det ble noe morsomt😊

Kaller fortsatt eldste på 23 for sånne kallenavn, tror aldri jeg vil slutte med det❤

Anonymkode: cc61f...070

Jeg har også en snuskebusk og et gull😄

Anonymkode: 31bfa...95e

• Hjerte 1
Skrevet

Min heter Josefine, jeg kaller henne stort sett ‘Fine eller ‘Finemor 😅🥰 

Pluss go’jenta og lillesnupp. Storesøster på fire kaller jeg engelen min eller snuppelure 🥰

Anonymkode: f2f22...df3

Skrevet

Snuppen, elskling, gullungen, fjerten😅

Anonymkode: e542c...fa3

Skrevet

Trultis!!

Anonymkode: 65fa8...b35

Skrevet

Vi sier Kråka, Bikkja, Bleia, Trollet eller Gnomen mest. Men hender vi sier noe søtt også. ☺️

Anonymkode: 859c6...b87

Skrevet

"godgutten" når han er kosete og "lille orm" når han ikke er det...

Anonymkode: 38465...cf9

Skrevet

Har bare et barn som heter Sofie, og alle kaller henne bare for Fie :) Skolen, familie, venner osv.

Anonymkode: 01652...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...