AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Har symptomer som litt stram lukt som sitter igjen i buksa og ganske mye tyntflytende utflod. Min fastlege er skikkelig udugelig på gyno greier, føler jeg bare får utydelige diffuse svar fra henne. Gynekolog/Volvat er DYRT. Bør man innom uansett eller er det bare å kjøpe medisin selv? Anonymkode: fb719...36b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Du må vel ha resept tror jeg... men vet de som har fått resept på 5 minutter via sånn online legetjeneste Anonymkode: 93009...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Jeg dro til gynekolog. Hjalp ikke de reseptfrie greiene på apoteket i hvert fall. Anonymkode: 1cebd...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Hva gjør gynekolog i desse tilfellene? Er det noen prøver som tas fra underlivet, eller bare kikker de liksom? Anonymkode: ad5fa...00c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva gjør gynekolog i desse tilfellene? Er det noen prøver som tas fra underlivet, eller bare kikker de liksom? Anonymkode: ad5fa...00c Han kikket bare til meg. Anonymkode: 1cebd...ef0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 16.48): Han kikket bare til meg. Anonymkode: 1cebd...ef0 Måtte du ta GU? Eller gir legen medisiner basert på hva du forteller/symptomer? Anonymkode: ad5fa...00c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Måtte du ta GU? Eller gir legen medisiner basert på hva du forteller/symptomer? Anonymkode: ad5fa...00c Måtte ta GU. Tror (heldigvis) leger sjelden gir ut antibiotika uten å sjekke nå for tida 😊 Men noen gjør det sikkert og. Anonymkode: 1cebd...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå