Gå til innhold

Bronkitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som hjelper mot bronkitt som er reseptfritt? Legekontoret mitt er stengt og jeg har så sinnsykt vondt når jeg hoster. Hoster blod også. Var innlagt på sykehuset i et døgn på grunn av mistanke om blodpropp men de konkluderte med bronkitt. Jeg spurte om jeg kunne få noe medisiner og da sa de bare at det går over av seg selv. Finnes det noe som kan hjelpe meg bittelitt til i morgen slik at jeg slipper så syke smerter? Legevakten kunne heller ikke hjelpe.

Anonymkode: a2709...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at ingen vil hjelpe deg? Ikke det du spør om, men bevare meg vel...

Skrevet
7 minutter siden, Macro said:

Hvordan kan det ha seg at ingen vil hjelpe deg? Ikke det du spør om, men bevare meg vel...

Vet ikke as, de føler vel jeg skal vente helt til det går over av seg selv, men smertene er så vonde. Brekker jo meg og hoster meg utslitt.. 

Skrevet

Har du begynt å hoste blod etter at du var innlagt, eller gjorde du det da var innlagt også?

Dessverre er det ingenting reseptfritt som kan hjelpe, men finnes det noen private leger i nærheten av der du bor? Jeg skal være forsiktig med å si for mye, så det ikke oppfattes som medisinske råd, men jeg fikk god hjelp av privat legevakt med samme problem som deg før jul.

Anonymkode: 93bd5...838

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du begynt å hoste blod etter at du var innlagt, eller gjorde du det da var innlagt også?

Dessverre er det ingenting reseptfritt som kan hjelpe, men finnes det noen private leger i nærheten av der du bor? Jeg skal være forsiktig med å si for mye, så det ikke oppfattes som medisinske råd, men jeg fikk god hjelp av privat legevakt med samme problem som deg før jul.

Anonymkode: 93bd5...838

Hosta blod før også, var derfor de trodde det var blodpropp. Prøvde med drdropin men de har ingen ledige timer i dag dessverre. 

Skrevet

Prøvd vanlig smertestillende? 

Anonymkode: 0592a...7ac

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvd vanlig smertestillende? 

Anonymkode: 0592a...7ac

Prøvd både Ibux og Paracet og det gjør lite med smertene as. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...