Gå til innhold

Hvordan er ditt forhold til analsex?

Hvordan er ditt forhold til analsex?  

76 stemmer

1. 1. Hvordan er ditt forhold til analsex?

• Kvinne; Jeg liker det. Veldig.
      20
    • Kvinne; Jeg liker det ikke, men partner får lov av og til.
      4
    • Kvinne; Jeg liker det ikke. Punktum.
      43
    • Mann; Jeg liker det. Veldig.
      5
    • Mann; Jeg liker det ikke, men gjor det av og til for henne.
      3
    • Mann; Jeg liker det ikke. Punktum.
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppløftende for menneskeheten at såvidt stor prosent ikke ønsker å inkludere tarmene sine i sexlivet. Vi kan kanskje ane at det fortsatt er håp for det siviliserte mennesket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Faktisk jeg som svarte at jeg gjør det av og til for partnerens skyld (jeg er mann og hun er kvinne bare så det er nevnt). Synes det er deilig med rumpe men har ingen hang til å penetrere den akkurat. Litt tungejobb derimot er digg. Å smette inn en finger når hun er i modus for det gjør susen, noen sekunder med stimulering og hun kommer som et uvær og etterpå trygler hun om at jeg skal ta henne hardt - og da i det rette hullet for å si det sånn, jeg er happy jeg :hoppe:

Skrevet

Jeg har ikke prøvd, og har ingen planer om å finne ut om jeg gjør det. Totalt frastøtende og avtennende hull for meg.

Skrevet

Mitt forhold til analsex er veldig godt. Desverre er ikke forholdene til damene jeg har praktisert analsex med så godt lenger. Kan ikke skjønne hvorfor. Det var jo helt herlig. Kanskje det ble rett og slett for herlig for dem? Noen ganger kan det bli for mye av det gode har jeg blitt fortalt. Det er noe dritt.

-Babyboy

Skrevet

Ikke noe for meg nei!

Ikke prøvd og ikke lyst!

Skrevet
Jeg synes det var dårlige alternativer...

Jeg liker det, en gang i blant, men det er ikke noe jeg vil gjøre ofte akkurat.

Er enig i det, men det var ikke noe alternativ "har ikke prøvd og har ikke lyst til det heller."

Til dere som savnet dette alternativet.... dere trenger vel ikke prøve alt for å vite om dere liker det eller ikke, gjør dere vel? Dessuten, det er jo ikke katastrofalt om ikke alle alternativene er skreddersydde.

Ville bare høre den generelle meningen her inne. Og om det var mange som tenkte "æsj, bæsj", eller om det var fordi det gjorde vondt mange kvinner avstår fra det. ;)

Skrevet
Til dere som savnet dette alternativet.... dere trenger vel ikke prøve alt for å vite om dere liker det eller ikke, gjør dere vel? Dessuten, det er jo ikke katastrofalt om ikke alle alternativene er skreddersydde.

Disse sitatene var jo svar til de som sa: hvordan kan du vite at du ikke liker det når du ikke har prøvd...

Skrevet

Jeg er mann, og det er greit som en avveksling. Faktisk er det kona som er mest ivrig på det området.

Skrevet

Jeg liker det. Men ikke nødvendigvis penetrering. Men en finger der bak er ekstra pirrende!

Skrevet

Synes det er digg, og noen damer liker det og, for meg er det å nedverdige henne som tenner meg, fitta er egentlig bedre å pule i men gir ikke samme kick.

Skrevet
Prøvd, vondt, ikke gjentatt.

signerer denne jeg og

Skrevet

Nei takk, frister ikke til gjentakelse. Synes det er noe dritt.

Forøvrig - hadde på radioen på P3 en dag før jul mens jeg koste meg med julebaksten. Jeg har ikke fått med meg at et nytt program har begynt, og ut kommer det "Jeg er en gutt på 18 år som lurer på en ting. Når jeg har hatt analsex med dama mi hender det at jeg får avføring inni åpningnen på penis. Hva skal jeg bruke for å fjerne det? Q-tips?" Da ble jeg virkelig både :overrasket: og :kvalm: ! Alt skal snakkes om på radioen, uansett hvor kvalmende det er! Den informasjonen der kunne jeg fint klart meg uten, gitt. Bruk et internettforum i stedet!

Skrevet

Jeg har aldri prøvd og tror ikke jeg kommer til å prøve heller

Skrevet

Leste i Frida Kahlsto og Eva Mohn sin nye bok her i går ("Venus - Norske kvinner sett nedenfra") at hver tredje norske kvinne - ut fra en undersøkelse som spurte 980 norske kvinner mellom 18 og 85 - likte analsex.

Var noe sånn jeg hadde regnet med. :smoke:

Skrevet

Hater det, men gjør det likevel. Koser meg når han drar seg ut og oppdager at han er brun på tuppen.

Gjest AntiAnalMann
Skrevet

Ser at kun ca 25 % av kvinnene her erklærer at de liker analsex. Gudskjelov at det finnes hele 75 % som IKKE gjør det. Å holde seg vekke fra den andre 25 %-andelen koster meg lite. En kvinne som byr fram endetarmen sin i kjærlighetslivet skal få gå i fred for meg... :ler:

Skrevet
Oppløftende for menneskeheten at såvidt stor prosent ikke ønsker å inkludere tarmene sine i sexlivet. Vi kan kanskje ane at det fortsatt er håp for det siviliserte mennesket?

Hva faen har det å si for deg hva andre mennesker velger å gjøre under dyna?

Latterlig innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...