Gå til innhold

Til menn, liker dere at vi bryr oss og tar kontakt når dere har det vanskelig? Eller hva foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier at jeg er den eneste jente han er interessert i. Tok mye kontakt tidligere, men nå sier han at han har det vanskelig. Jeg sender ham av og til bare for å vise at jeg bryr meg om han. Jeg liker ikke å mase, derfor er jeg litt usikker på om det er lurt å fortsette og kontakte han eller skal jeg være stille og vente? Jeg har sterke følelser for han🥹 er det sant at dere tar lite kontakt når dere har tøffe dager, eller gjør dere det når dere er ikke lenger interesserte? Han er online ofte, men svarer ikke alltid. 

Anonymkode: 4806f...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er menn like forskjellige som kvinner.. At en mann som svarer deg her inne synes en ting, betyr ikke at du da kan anta at den spesifikke mannen DU snakker om synes det samme. 

Hvorfor ikke bare spørre ham? Ønsker du at jeg tar kontakt, eller ønsker du å få være litt i fred? 

Anonymkode: c1219...b69

Skrevet

Hvis han ikke svarer deg hver gang så hadde jeg tatt ett steg tilbake.

Anonymkode: 67586...035

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis han ikke svarer deg hver gang så hadde jeg tatt ett steg tilbake.

Han svarer ofte så fort, men ikke alltid i det siste. Det har jeg aldri opplevd før. Det var alltid han som tok kontakt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han sier at jeg er den eneste jente han er interessert i. Tok mye kontakt tidligere, men nå sier han at han har det vanskelig. Jeg sender ham av og til bare for å vise at jeg bryr meg om han. Jeg liker ikke å mase, derfor er jeg litt usikker på om det er lurt å fortsette og kontakte han eller skal jeg være stille og vente? Jeg har sterke følelser for han🥹 er det sant at dere tar lite kontakt når dere har tøffe dager, eller gjør dere det når dere er ikke lenger interesserte? Han er online ofte, men svarer ikke alltid. 

Som mann tenker jeg at du gjør det riktige ved å sende en hyggelig melding for så å trekke deg litt tilbake. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av personen. Når jeg har det vanskelig, grubler på ting, eller blir usikker, så blir jeg mindre sosial og går i meg selv. Kanskje ikke nødnevdigvis det beste og sunneste å gjøre, men så er jeg også en person med behov for mye alenetid. 

Anonymkode: ff34c...b88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som mann tenker jeg at du gjør det riktige ved å sende en hyggelig melding for så å trekke deg litt tilbake. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av personen. Når jeg har det vanskelig, grubler på ting, eller blir usikker, så blir jeg mindre sosial og går i meg selv. Kanskje ikke nødnevdigvis det beste og sunneste å gjøre, men så er jeg også en person med behov for mye alenetid. 

Anonymkode: ff34c...b88

Takk for svar😊 Jeg er bare litt bekymret at han er ikke interessert lenger for jeg har så sterke følelser for han🥹

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han svarer ofte så fort, men ikke alltid i det siste. Det har jeg aldri opplevd før. Det var alltid han som tok kontakt. 

Jeg hadde ikke fortsatt å sende han meldinger når han ikke svarer, jeg hadde tatt det som at interessen er i ferd med å dabbe av.

Skrevet

Ta noen skritt tilbake. Det er det beste du kan gjøre selv om det er vanskelig. 
om han ikke trappe opp kontakten så la det bare skli ut (og lat som du ikke bryr deg)

Anonymkode: b4963...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...