Teardrop Skrevet 2. februar 2023 #41 Skrevet 2. februar 2023 Ta det bort å prøv igjen da DU føler deg klar!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #42 Skrevet 2. februar 2023 Det er bedre å angre på en abort enn å angre på at man fikk barn. Anonymkode: 979ad...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #43 Skrevet 2. februar 2023 Hvordan har det gått i dag TS? ❤️ Leste tråden nå, og må si at du virker utrolig moden og fornuftig i måten du reflekterer på. Jeg er 100% enig i personen som skrev at det ikke er din jobb å gjøre barnløse til foreldre ved å velge adopsjon over abort. Du tar ansvar for ditt liv og må gjøre det som er riktig for deg. Jeg er høygravid nå, og har alltid vært for abort. Men nå er jeg enda mer for fri abort til uke 18 enn jeg var før jeg ble gravid, for fy fa** for en belastning det er for kropp og psyke! Tanken på at noen skulle tvinges til å gå igjennom ett svangerskap som ikke virkelig er ønsket er helt umenneskelig i mine øyne. Så jeg er veldig glad for at du har mot til å ta valget som er riktig for deg, og det virker som du har tenkt over de kortsiktige og langsiktige konsekvensene av begge valg. Håper det gikk veien for deg i dag, og lykke til videre ❤️ Anonymkode: ea21e...231 5
NordSc Skrevet 2. februar 2023 #44 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan har det gått i dag TS? ❤️ Leste tråden nå, og må si at du virker utrolig moden og fornuftig i måten du reflekterer på. Jeg er 100% enig i personen som skrev at det ikke er din jobb å gjøre barnløse til foreldre ved å velge adopsjon over abort. Du tar ansvar for ditt liv og må gjøre det som er riktig for deg. Jeg er høygravid nå, og har alltid vært for abort. Men nå er jeg enda mer for fri abort til uke 18 enn jeg var før jeg ble gravid, for fy fa** for en belastning det er for kropp og psyke! Tanken på at noen skulle tvinges til å gå igjennom ett svangerskap som ikke virkelig er ønsket er helt umenneskelig i mine øyne. Så jeg er veldig glad for at du har mot til å ta valget som er riktig for deg, og det virker som du har tenkt over de kortsiktige og langsiktige konsekvensene av begge valg. Håper det gikk veien for deg i dag, og lykke til videre ❤️ Anonymkode: ea21e...231 Hei☺️ Møte i dag gikk veldig bra. Fikk innvilget søknaden med en gang. De forsto med alt jeg sa at dette er ikke noe jeg bare har våknet opp en dag og tenkt var best. Det er grundig og godt gjennomtenkt fra alle mulige sider. Det eneste dem ba meg om var å bruke helga nå til å ta en siste runde med meg selv. Og om jeg fortsatt var like sikker og bestemt på avgjørelsen så skal jeg bare ringe på mandag og få tidspunkt for å sette i gang. Noe jeg akter å gjøre. Det vil være mye enklere for meg og komme over et tap av et foster i motsettning til å må overgi meg og miste et levende barn. jeg er realistisk nok til vite at det vil 100% sikkert komme en anger for aborten. Men som jeg har sagt flere ganger så er det likevel det beste jeg kan gjøre for meg og fosteret. Jeg er reflektert og har god nok selvinnsikt til å kan si at jeg er ikke nok frisk fysisk eller psykisk til å bære frem dette barnet. Barnefar kjenner meg og min historie godt så han støtter meg uansett hvordan det ender. Så alt i alt. Dette vil ende på den aller beste måten😊❤️ 14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #45 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 14.55): Jeg har gjennomført en abort og angret forferdelig i etterkant. I det man svelger den pillen er det no way back. Siden den gang har jeg alltid tenkt at om man skal ta abort skal man være 100%sikker og trygg i den avgjørelsen, for tankekjøret kommer i etterkant. Kanskje ikke det svaret du ønsket, men det var min opplevelse av det. Hvis jeg skulle gitt deg et råd ville det være å snakke med en fagperson sånn at du får sortert noen tanker. Lykke til uansett hva du velger ❤️ Anonymkode: 14f53...15a Tull! Sønnen min er resultat av mislykket abort ! Anonymkode: a783d...a17
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #46 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 17.58): Ts kan i verste fall dø av denne fødselen. Synes du det er verdt det? Å risikere sin egen helse og eget liv for et uønsket barn? Det finnes over 100 millioner foreldreløse barn i verden allerede. Vi trenger ikke flere barn. Vi trenger i alle fall ikke flere uønskede barn. Anonymkode: 5bd64...568 Får ts dette barnet og barnet er etnisk norsk, så vil det være en laaaang kø av potensielle foreldre som vil ønske å adoptere barnet. Så det vil absolutt bli et veldig høyt ønsket barn. Bare ikke av ts. uansett, i denne situasjonen hadde også jeg tatt abort. Uaktuelt å føde barn for andre. De får heller adoptere barn som allerede er født og uønsket Anonymkode: 9a3c2...6d0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #47 Skrevet 2. februar 2023 Det som er litt trassig er at du er ganske mye mer påvirket av hormoner enn du kan tenke deg. Det føles annerledes ut når hcg forlater kroppen og barnet faktisk er borte. For noen går dette helt fint og de kjenner ikke særlig på det. For andre er det helt forferdelig. Du må gjøre det som er best for deg men kanskje noe å ha i bakhodet eller for andre som leser denne tråden. Jeg har selv fullført svangerskap og tatt abort. Min erfaring er at man tenker veldig annerledes med kroppen full av hormoner og man ofte man være etterpåklok.. men det kan tippe begge veier. Bare for andre å ha i bakhodet Anonymkode: 125e4...2dc 2
Matas Skrevet 2. februar 2023 #48 Skrevet 2. februar 2023 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, brukerangrep, brukerdebatt og avsporinger. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. - Matas, mod. 1
Fremhevede innlegg