AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Hei dere, mannen har sensitiv hud og vil bare bruke uparfymert såpe. Jeg trenger at han lukter rent og nyvasket. Jeg vet man i prinsippet er ren av uparfymert såpe, men jeg liker ikke kjemisk-fri-for-såpevarianten når det er snakk om forhold. I prinsippet skal man vel tiltrekkes av partnerens lukt, men jeg er ikke vant til folk som bare lukter seg selv. Vet dere om en deilig parfymert såpe/shampo for sensitiv hud? Kan lukte hva som helst bare ikke være uparfymert. Er jeg sær som ønsker meg dette? Anonymkode: 06836...258
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Ja du er sær. Det er dårlig gjort å kontrollere partneren sin på den måten. Du står fritt til å gå. Anonymkode: 75c83...f3a 23 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hei dere, mannen har sensitiv hud og vil bare bruke uparfymert såpe. Jeg trenger at han lukter rent og nyvasket. Jeg vet man i prinsippet er ren av uparfymert såpe, men jeg liker ikke kjemisk-fri-for-såpevarianten når det er snakk om forhold. I prinsippet skal man vel tiltrekkes av partnerens lukt, men jeg er ikke vant til folk som bare lukter seg selv. Vet dere om en deilig parfymert såpe/shampo for sensitiv hud? Kan lukte hva som helst bare ikke være uparfymert. Er jeg sær som ønsker meg dette? Anonymkode: 06836...258 Det du snakker om her er ikke mulig. Mannen din bruker bare uparfymert såpe, det er det du har å velge blant. Anonymkode: 37156...8f8 5 1
Navani Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Ja, du er sær. At du syns han skal lukte såpe er mindre viktig enn hans komfort. Jeg har selv sensitiv hud og bruker duftfri produkter fordi jeg må, og det må man respektere at en partner gjør for egen helse. Han er da ren, du bare lukter ikke såpa du er vant til. 11 1
svartkatt Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 (endret) Skal han ofre hud og helse for deg altså? Hadde jeg vært han hadde jeg gått. Endret 1. februar 2023 av svartkatt 2 1 3
Gjest MuggenKanari Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Da må du finne en Koreaner. Det er en genmutasjon mennesker kan få, men som er ekstra vanlig i Korea som gjør at folk ikke har kroppslukt.
Fireflies Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Hvis man er veldig sensitiv så vil ikke mild parfymert såpe fungere for han. Sensitiv hud trenger parfymefri produkter. 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Hvis du ikke liker lukten hans så er vel det et tegn på at dere ikke passer sammen. De mennene jeg tiltrekkes av er også de jeg liker lukten av. Vil helst at kjæresten ikke skal bruke noe form av parfyme, han lukter jo nydelig! Har du akkurat sluttet på hormonprevensjon eller har du aldri likt lukten hans? Anonymkode: c159e...06d 8 3
AttilaTheHun Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 Ikke i det hele tatt, personlige preferanser for dufter varierer fra person til person. Noen alternativer for parfymerte såper/sjampoer for sensitiv hud kan være: Dove Sensitive Skin Beauty Bar Basis Sensitive Skin Bar Soap Aveeno parfymefri barsåpe for sensitiv hud Neutrogena parfymefri flytende kropps- og hårvask Det er viktig å huske på at noen dufter kan irritere sensitiv hud, så det kan være lurt å lappteste eventuelle nye produkter på et lite område før du bruker det hele. I tillegg anbefales det å se etter produkter merket "parfymefrie" eller "uparfymerte", da det er mindre sannsynlig at de inneholder potensielle irriterende stoffer. 1 1
LillaGorilla<3 Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 Hæ- den beste lukta er jo lukta av mann. Bare mann. Men nå liker jeg både mannen min og lukta hans da. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Du skriver først at du vil ha en luktfri mann, for så å si du ønsker han lukter parfyme? Dette her burde du ikke blande deg inn i på noen måte Anonymkode: 17cc1...117 6
Nysådd Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Hadde mannen foreslått at jeg skulle bruke noe jeg er allergisk mot fordi han vil det hadde han sluppet lukten av meg, for da hadde jeg rett og slett forduftet. Om du er sær? Du kan gjerne ønske deg at han skal lukte mann, men når du vet at han er allergisk er det jo fint lite å gjøre med det og du fremstår som ganske kjip hvis du tar det opp eller prøver å dytte noe på ham. 6
Blueberrysmoothie Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 Sensitiv hud reagerer på parfyme, så det fins ikke parfymerte produkter som fungerer for sensitiv hud. Men har han så utpregende lukt? Jeg liker ikke når menn lukter deodorant osv, men det er sjeldent jeg syns de lukter vondt eller lukter noe spesielt kroppslukt fordet. Som oftest er det helt nøytral lukt som ikke utpreger seg. Kanskje det ikke er selve lukt av han men feromonene til deg og mannen din som rett og slett bare ikke passer sammen? 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #14 Skrevet 1. februar 2023 Nysådd skrev (2 minutter siden): Hadde mannen foreslått at jeg skulle bruke noe jeg er allergisk mot fordi han vil det hadde han sluppet lukten av meg, for da hadde jeg rett og slett forduftet. Om du er sær? Du kan gjerne ønske deg at han skal lukte mann, men når du vet at han er allergisk er det jo fint lite å gjøre med det og du fremstår som ganske kjip hvis du tar det opp eller prøver å dytte noe på ham. Han TÅLER parfyme, bare sensitiv hud. Vil gjerne han skal lukte mindre mann Anonymkode: 06836...258
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #15 Skrevet 1. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (1 minutt siden): Men har han så utpregende lukt? Jeg liker ikke når menn lukter deodorant osv, men det er sjeldent jeg syns de lukter vondt eller lukter noe spesielt kroppslukt fordet. Som oftest er det helt nøytral lukt som ikke utpreger seg. Kanskje det ikke er selve lukt av han men feromonene til deg og mannen din som rett og slett bare ikke passer sammen? Han er vel ikke verdens mest ivrige til kroppspleie Anonymkode: 06836...258
Snuppiluppi84 Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 Kanskje dere ikke passer sammen rent biologisk. Man tiltrekkes jo av hverandres lukt. Elsker kroppslukten til partneren min. 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 MuggenKanari skrev (34 minutter siden): Da må du finne en Koreaner. Det er en genmutasjon mennesker kan få, men som er ekstra vanlig i Korea som gjør at folk ikke har kroppslukt. Seriøst? Det var jeg ikke klar over. Heldigen dem da. Men dem må syns vi andre lukter skikkelig ille da? 🤔 Anonymkode: b6827...4fa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Seriøst? Det var jeg ikke klar over. Heldigen dem da. Men dem må syns vi andre lukter skikkelig ille da? 🤔 Anonymkode: b6827...4fa Ja så du fiske melke stinker dama har ikke sjanse Anonymkode: e77a6...1cc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 Snuppiluppi84 skrev (24 minutter siden): Kanskje dere ikke passer sammen rent biologisk. Man tiltrekkes jo av hverandres lukt. Elsker kroppslukten til partneren min. Mine to søstre synes og han lukter ille. Anonymkode: 06836...258
Fireflies Skrevet 1. februar 2023 #20 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine to søstre synes og han lukter ille. Anonymkode: 06836...258 Nå er jo du og dine søstre i slekt, så kanskje dere reagerer på samme lukter? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå