Gå til innhold

Invisalign vs Smile Co

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd Smile Co sin usynlige tannregulering?

Får masse reklame for Smile Co på Instagram, men finner ikke noe info om dem på nettet. Er dette bare tull og tøys? Har sett at mange har dårlig erfaringer med Invisalign-kopier, men prisen er jo mye bedre for Smile Co...

Har ikke mye som skal rettes, vil tro jeg har en enkel/medium sak.

Anonymkode: 72625...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Megarødt flagg tenker jeg da?

Jeg har hatt Invisalign, bruker ikke noe som ikke er velutprøvd og tannlegene generelt anvender mye. 

Anonymkode: 83bf7...9a5

Skrevet

Det finnes vel flere gode alternativer til Invisalign.  Jeg har nettopp blitt ferdig med Clear correct som jeg er kjempe fornøyd med, fra en tannlege som tilbyr både Invisalign og Clear correct (ble anbefalt CC). Det er små forskjeller mellom disse som utgjør forskjellige ulemper og fordeler. Jeg finner forøvrig mye informasjon om SmileCo ved å Google og ser det blir tilbudt fra flere seriøse tannleger i hele landet. Jeg hadde ikke vært redd for å prøve.

Anonymkode: 410fe...b4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes vel flere gode alternativer til Invisalign.  Jeg har nettopp blitt ferdig med Clear correct som jeg er kjempe fornøyd med, fra en tannlege som tilbyr både Invisalign og Clear correct (ble anbefalt CC). Det er små forskjeller mellom disse som utgjør forskjellige ulemper og fordeler. Jeg finner forøvrig mye informasjon om SmileCo ved å Google og ser det blir tilbudt fra flere seriøse tannleger i hele landet. Jeg hadde ikke vært redd for å prøve.

Anonymkode: 410fe...b4a

Kan du linke til det du fant av info? Google tilbakemeldinger fra kunder er det jeg ser etter.

Anonymkode: 72625...325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...