Gå til innhold

Akutte magesmerter - uvisst kvifor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Spør her tilfelle nokon har opplevd liknande, og kanskje veit kva/kvifor når kirurgane ikkje fann ut noko 🙈

Eg har siste dagane vore innlagt med magesmerter høgre øvre del av mage, rett under ribbeina. Fekk 3x smertebyer nattestid på 1 veke med auka intensitet og varighet med nokre dagar pause mellom kvar gong. 1.gongen tok eg paracet+ibux og gjekk over eit par timar etter. 2.gongen gjorde eg same og ringte legen når det ikkje gjekk over, og fekk beskjed om at det truleg var magesyre, så ta paracet, drikk melk, så går det nok over. Det gjorde det ikkje før dagen etter. 3.gongen ringte eg legen igjen og vart sendt med ambulanse, og fekk sterke smertestillande(narkotiske preparat) for å dempe dei øverste smertetoppane. Dette var *vri seg i smerter og prøv å pust*-smerter, som kan samanliknast med rier, berre at dei var konstante. I tillegg kasta eg opp og fekk ikkje i meg mat første døgnet, uvisst om det var kvalme eller reaksjon på smertene.

Dei tok ultralyd, MR, blodprøver og urinprøver. Fann litt fortjukning i galleblæreveggen(uvisst kvifor), polypp inni galleblæra, litt utslag på leverprøvene, men elles ingenting. Eg fødde for 1 mnd sidan. Kirurgen kunne ikkje svare på kva som gav smertene, så ville difor skrive meg ut.

Nokon med erfaring? Vart utskriven idag, og er berre så redd for å oppleve same smertene igjen! 

Anonymkode: 8f6eb...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en gallestein som har passert da. 

Anonymkode: 0fde9...c77

Skrevet

Obstipasjon?? Pass på å holde magen igang framover. Registrer avføring.

Anonymkode: 5ac14...efb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sikkert en gallestein som har passert da. 

Anonymkode: 0fde9...c77

Men er det ikkje då rart å ha smerter 3 gongar ila ei veke med 2-3 dagar mellom? Det er framleis vondt no, men meir overkommelege smerter, og mest i bevegelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Obstipasjon?? Pass på å holde magen igang framover. Registrer avføring.

Anonymkode: 5ac14...efb

Ikkje obstipasjon. Både avføring, luft og urin er som normalt.

Skrevet

Gallestein eller gallegangsspasmer. Har steinen passert er det noen ganger det ikke finnes spor igjen av den, hverken på ultralyd eller mr.   Been there done that. Mitt eneste råd er å ta Ibux eller helst Voltaren med en gang du kjenner smerte. Det vill lindre spasmene i gallegangen. Bare pass på at du ikke tar Ibux / Voltaren for ofte, eller om du har noen andre årsaker til at du ikke bør ta det.

Anonymkode: e4fb6...206

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...