Gå til innhold

Snakker med en fyr over min liga og lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å spørre hvorfor han på en måte snakke med meg når han kan få hvem han vil og som er mye penere? En annen ting er at jeg ikke har vist fjeset, ( vi nudesnapper) og hvis han får sett det blir jeg sletta tvert siden jeg blir det veldig ofte. Er ikke veldig pen. Samtidig føler jeg jeg lurer han siden han kanskje tror jeg er en pen jente. Men lurer på hvorfor han ikke bare tar for seg på tinder. 

Anonymkode: 70b31...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ute etter sex? 

Anonymkode: f4870...1b5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis dere sender nakenbilder istedenfor ansiktsbilder så er det jo kun sex han er ute etter, og da gir han antagelig fullstendig blaffen i ansiktet ditt. 

Han kan garantert IKKE få "hvem som helst som er penere" når målet hans bare er sex. Menn som bare vil ha ukomplisert sex men ikke forhold må normalt gå mye ned i standard for å få det, siden det er så få kvinner på det markedet.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Han snakker jo ikke med deg for deg, han snakker jo med deg for å få nakenbilder, så utseende betyr ingenting for han.

Anonymkode: d6a48...743

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det er teit å spørre om det.

Traff en Tinder-dame tre ganger for noen år siden. Hun spurte meg om hvorfor jeg ville treffe henne mtp at hun er så stille. Det var forsåvidt hovedgrunnen til at jeg ikke ville treffes mer etter de tre gangene, men litt teit å spørre om sånt.

• Liker 2
Skrevet

En mann som snapper nakenbilder med fremmede tilhører per definisjon bunnslammet i nederste liga. Så du har lite å bekymre deg over.

Anonymkode: 554c7...323

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En mann som snapper nakenbilder med fremmede tilhører per definisjon bunnslammet i nederste liga. Så du har lite å bekymre deg over.

Gjelder også damer, så hvorfor bry seg?

• Liker 1
Skrevet

Du snapper garantert med en opptatt mann, han driter i hvordan du ser ut i ansiktet. 

Anonymkode: df388...04e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det teit å spørre hvorfor han på en måte snakke med meg når han kan få hvem han vil og som er mye penere? En annen ting er at jeg ikke har vist fjeset, ( vi nudesnapper) og hvis han får sett det blir jeg sletta tvert siden jeg blir det veldig ofte. Er ikke veldig pen. Samtidig føler jeg jeg lurer han siden han kanskje tror jeg er en pen jente. Men lurer på hvorfor han ikke bare tar for seg på tinder. 

Selvfølgelig gjør han det. Helt garantert.

Anonymkode: a2a71...15f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Trenger ikke fordømmelse over dette, det er gjensidig forståelse fra begges side hva det går ut på. Synes bare det er veldig merkelig og det virker i tillegg som han vært nøden en stund. Har sagt jeg bor langt unna så kan ikke treffes heller. Er veldig nysgjerrig bare på hva som foregår. Også pga måten han skriver på i tillegg til utseende, så virker han som typen som typisk omgås jenter via omgangskrets og sosialt miljø og som kan fikse seg greit uten å bruke andre kanaler. Men skjønner at det ikke er poeng å spørre, får bare sette pris på det så lenge det varer.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger ikke fordømmelse over dette, det er gjensidig forståelse fra begges side hva det går ut på. Synes bare det er veldig merkelig og det virker i tillegg som han vært nøden en stund. Har sagt jeg bor langt unna så kan ikke treffes heller. Er veldig nysgjerrig bare på hva som foregår. Også pga måten han skriver på i tillegg til utseende, så virker han som typen som typisk omgås jenter via omgangskrets og sosialt miljø og som kan fikse seg greit uten å bruke andre kanaler. Men skjønner at det ikke er poeng å spørre, får bare sette pris på det så lenge det varer.

ts

Han er kåt og du bjudar på, det er det som foregår.

Anonymkode: d6a48...743

• Liker 5
Skrevet

Jeg har kutta ut menn fordi de har kommet slike spørsmål. Usikkerhet er veldig turn-off. Om han ikke har sett ansiktet ditt til nå så bryr han seg nok ikke uansett. Det er kroppen du har tilbudt og omvendt.

Skrevet

Ja det er veldig teit å spørre om. Ikke gjør det!

Men altså, å drive med sånn nude snapping bare bryter selvbildet ditt enda mere med fordi mennene bare ser på deg som runke materiale og bruk og kast. Slutt med sånn snapping, møt menn IRL så de kan like deg for personligheten din og ikke bare for sex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du syns det er rart at en fyr gidder å få nakenbilder av deg? 

Hallo 😅

Han tar jo nakenbilder av ALLE han har mulighet til å få det av.

Mange menn med draget gjør det. Fordi de kan.

Jeg har populære kompiser som til og med har fått nakenbilder av jenter de ikke liker, fordi kompisen vil se hun naken..... de har så god erfaring, så de vet akkurat hva de skal skrive til disse jentene.

Det er kjempelett. De sier du er fin bla bla bla Komplimenter, blir så kåt av deg osv osv 

Anonymkode: 9bd08...79a

• Liker 2
Skrevet

"Få hvem han vil"

Han vil jo ikke ha deg. 

Derfor driter han i utseendet ditt.

Anonymkode: 9bd08...79a

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har populære kompiser som til og med har fått nakenbilder av jenter de ikke liker, fordi kompisen vil se hun naken

Det der kaller jeg å utnytte kompisen din seksuelt. Du må slutte med det. 

Anonymkode: be79f...4cf

Skrevet

Åssen veit du han er over din liga når dere kun sender nudes? Bilder på Tinder kan være fake.. 
Og ja- han bryr seg ikke hvordan du ser ut, eller er ute etter noe seriøst når det er kun nakenbilder som sendes😊

Anonymkode: 1b316...e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...