Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt i noen måneder nå. Han sier at han liker meg, men jeg føler han gir meg blandede signaler. Jeg liker han veldig godt og jeg er så redd for at han bruker meg. Vi går på skole sammen men vi snakker aldri. På skolen er vi liksom bare bekjente og det plager meg litt. Vi snakker mye på snap og han kan sende meg meldinger og spørre hva jeg driver med, og om jeg vil bli med og finne på noe. Oftest da med flere. Jeg får nesten aldri sjansen til å henge med han alene og det synes jeg også er litt kjipt. Enten så er det fordi han ikke tør eller så er han ikke interessert i å være med meg. Han har pinnet meg på snappen sin og har hjerte bak navnet mitt, og det betyr for meg. Han bryr seg hvis jeg ikke svarer han på lenge, eller hvis jeg er lei meg. Han har sagt at han liker meg veldig godt, men han sliter med å vise hva han føler. Vennene mine og vennene hans sier at han liker meg. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å se det selv?

Anonymkode: 606c5...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham hvorfor dere ikke snakkes på skolen, si at du har lyst til det. Samme med det å være aleine sammen. Du kan jo invitere ham på ting også.

Anonymkode: 020ef...7ac

Skrevet

Hvis dere er unge er det mange som sliter med ord og handlinger når man liker noen, så det kan godt hende han liker deg selvom du ikke ser det. Det du forteller her tyder på at han liker deg men det hjelper på en måte ikke om han ikke gjør noe med det. Jeg syns du kan si rett ut til han at hvis han liker deg så får han be deg på date og vise det bedre, ikke bare spørre om du vil være med han og andre samtidig. Si at hvis han forventer at du skal like han så må han gi deg tydeligere signaler og steppe opp, ellers kan du ikke vente på han til han kanskje tør eller ikke liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...