AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 Opplever at jeg flasser en del i ansiktet. Jeg bruker cerave rensen og vasker ansiktet hver dag. Smører meg også med fuktighetskrem hver dag. Jeg lurer på om det har noe med kremen jeg bruker. Fordi hver gang jeg smører ansikt og kropp inn i den, flasser jeg. Om morgenen kan jeg ta to fingre å gni meg i panna, også faller det av sånn fuktig flass aktige greier.. Håper noe av det her ga mening, var litt vanskelig å forklare🫠 Takk for svar<3 Anonymkode: 38264...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Del Skrevet 1. februar 2023 Ikke bruk kremen på 2 uker og se om det blir bedre? Anonymkode: 8471c...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg ville kuttet ut daglig rens. Jeg bruker et serum fra Normal som hjelper helt utrolig godt mot flassende kinn. https://www.normal.no/eksklusive-varer/puca-pure-care/ Anonymkode: 51196...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 Skaff deg luftfukter. Tørr inneluft, kaldt ute, gir tørr hud vinterstid. Og plei huden din snillere på vinteren. Anonymkode: b5be6...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Del Skrevet 1. februar 2023 Sånne ansiktskremer er alt for ofte bare tull. Det kan faktisk ha stikk motsatt effekt, ved at man tetter igjen porer i huden. Noe som selvfølgelig kan forårsake enda mer flass eller kviser, og andre hud-problemer. Anonymkode: bc7b5...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Del Skrevet 1. februar 2023 Er det cerave rensen med Salicylic Acid i ingrediens? Den som heter Soothing HA eller noe i den duren? Sjekk det. For det er uttørrende ingrediens. Det samme er alcohol og Alpha Hydroxide acid. Sjekk rensen og kremen for ingredienser Bytt til fuktighetsgivende rens og oljebasert hudkrem, feks la Roche Posay eller avene Anonymkode: f10ca...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg slet litt med dette, fikk en krem av dama, en ganske feit og tykk krem, Nivea et eller annet, blå boks, og veldig billig. Etter et par dager var huden fin igjen Anonymkode: cac62...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå