Gå til innhold

Ser kvinner her klager på at de blir valgt bort i 40 årene, så hvorfor viser de null interesse på dating apper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye klaging fra kvinner her at de har lav markedsverdi i 40 årene og blir valgt bort, men mitt inntrykk er at mange av disse 40 åringen er like kresne på dating apper som tinder, møteplassen osv. Så hvorfor klager kvinner da, når de fortsetter å være like kresne og lite villig til å bli kjent? 

Er selv 40 år og har jeg gode bilder på disse appene og vill påstår at jeg ser ok ut og opptrer høflig.

Anonymkode: 76b3d...80c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men plikter man å være interessert i akkurat deg eller naboen? 

Du klager jo like mye? 🤷‍♀️

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Vet du at de samme som klager er de samme som er kresne på apper?

Anonymkode: 9b974...93d

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vet du at de samme som klager er de samme som er kresne på apper?

Anonymkode: 9b974...93d

Selv om en er 40+ så skal en være nøye på hva en drar inn i livet sitt

Anonymkode: e9931...8b3

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Alle menn med mannosfæreholdninger/antifeministiske holdninger går rett inn i friendzonen! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Du tror ikke at når man har hørt mange nok ganger at man er verdiløs, så innstiller man seg heller på å leve et godt liv alene? De kvinnene i 40-årene du finner på apper, er sikkert de som vet de kan velge og vrake, selv om de har passert 25, de kan derfor være så kresne de bare orker. Resten av oss har det fint med kattene våre, og har ikke hverken apper eller dating i tankene. 

Anonymkode: 868da...448

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Mye klaging fra kvinner her at de har lav markedsverdi i 40 årene og blir valgt bort, men mitt inntrykk er at mange av disse 40 åringen er like kresne på dating apper som tinder, møteplassen osv. Så hvorfor klager kvinner da, når de fortsetter å være like kresne og lite villig til å bli kjent? 

Er selv 40 år og har jeg gode bilder på disse appene og vill påstår at jeg ser ok ut og opptrer høflig.

Fordi de trådene du sikter til er skrevet av menn som vil shame kvinner. Jeg er kvinne på 40 og har null problemer med å få oppmerksomhet.

Anonymkode: c1d96...335

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror det rett og slett er en skjevhet i hvilke personer som vil ha hverandre. Menn liker kvinner som ikke vil ha dem, kvinner liker menn som ikke vil ha dem. Da ender vi opp her. 

Jeg liker mange menn på datingapper, men de vil ha noen yngre og penere. 

Anonymkode: b46d3...47b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kvinne i 40-årene, og alle jeg finner på datingappene oppfører seg som idioter. Er ikke en eneste som ønsker å prøve å få til noe seriøst. 
Og jeg har gjort et forsøk der jeg sveipet sånn ca samtlige innen en gitt omkrets og i en gitt aldersgruppe til høyre!

En annen ting er at som kvinne passert 40 er jeg lei av menn som bare ønsker å være useriøs, og er derfor mer kresen på hvem jeg ønsker å bli kjent med.

Når samtalen starter med: "Hallo søta! Ser ut som du har store, deilige pupper🤤🤤😜 Jeg lurer på om du liker å bli puppekn*lla?"…. Da gir jeg opp🙄

Anonymkode: d7d9e...2ce

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kvinne i 40-årene, og alle jeg finner på datingappene oppfører seg som idioter. Er ikke en eneste som ønsker å prøve å få til noe seriøst. 
Og jeg har gjort et forsøk der jeg sveipet sånn ca samtlige innen en gitt omkrets og i en gitt aldersgruppe til høyre!

En annen ting er at som kvinne passert 40 er jeg lei av menn som bare ønsker å være useriøs, og er derfor mer kresen på hvem jeg ønsker å bli kjent med.

Når samtalen starter med: "Hallo søta! Ser ut som du har store, deilige pupper🤤🤤😜 Jeg lurer på om du liker å bli puppekn*lla?"…. Da gir jeg opp🙄

Anonymkode: d7d9e...2ce

Da skal du blokkere de, og ikke gi opp :) Slike idioter finner du over alt, også ute på barer og utesteder. Ja kanskje også på fester i din bekjentskapskrets. Ofte en grunn til at mange er single over lengre tid, og de som sitter "stuck" på datingsidene år etter år er det all grunn til å anta ikke passer sammen med andre i et forhold. Så om man tar seg tid, undersøker og er tålmodig så faller det inn noen gullkorn av og til. Det har jeg selv opplevd. Damene har da oppført seg, men mange av de opplevde jeg da jeg var på datingsider hadde mange mange "issues" med seg i ballasten, og det var ikke lett å kommunisere eller bli bedre kjent med mange av de. Så traff jeg den rette, og det tok ikke mange måneder. Om det varer vil bare tiden vise.

• Liker 1
Skrevet
Zeruda skrev (1 time siden):

Alle menn med mannosfæreholdninger/antifeministiske holdninger går rett inn i friendzonen! 

Vet ikke hvorfor du vil være venn med noen som i dine øyne har feil holdninger.

• Liker 8
Skrevet

Er det kvinner som klager på at de har "lav markedsverdi"?? Nei, det er menn som prøver å få kvinner til å tro at de har lav markedsverdi. 

Anonymkode: a3d3b...9ac

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Kvinner har mye mindre behov for menns kropper enn menn har for kvinners kropper. Så for dem er en mann mest en investering i et forhold som de håper skal gi dem emosjonelle goder. Av erfaring vet de at dette er kortlevd eller kun en illisjon fra begynnelsen av.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne i 40-årene og tar masse kontakt med menn.  men får jeg svar? Nei, svært sjeldent. Etter en stund så gidder man bare ikke lenger, da får matchen bare stå eller bli borte.. 😕 

Anonymkode: 099cd...642

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Myeklaging fra kvinner her at de har lav markedsverdi i 40 årene og blir valgt bort, men mitt inntrykk er at mange av disse 40 åringen er like kresne på dating apper som tinder, møteplassen osv. Så hvorfor klager kvinner da, når de fortsetter å være like kresne og lite villig til å bli kjent? 

Hva er kresent? At man ikke dater menn frå Nordland om man bor i Viken?

Jeg er litt lat på sånne datesider. Det er ikke for å være uhøflig men jeg blir så ukonsentrert av at det er så langt mellom de normale mennene..Jeg dater anyone som er ca normal jeg altså.

Anonymkode: 9428d...e14

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, Zeruda said:

En mann som har tatt den røde pillen ville ikke betalt for en date, mens kanskje en feministisk mann ville gjort dette, så mulig du utelukker 2 ulike grupper menn her. Kvinner bør ikke la seg skremme av menn som kjenner deres natur og som deler erfaringer med andre menn. Er lett for kvinner å friendzone menn, siden de ikke liker mannskroppen noe særlig.

Skrevet

Hva er det single damer i 40 årene klarer å tilby menn egentlig? 
Ikke si emosjonell behov.

Svært lite sånn jeg ser det, dermed ekstrem lite interesse.

Skrevet
maverick22 skrev (17 minutter siden):

Selskap og sex er uinteressant for menn altså? 

Anonymkode: b46d3...47b

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
maverick22 skrev (15 minutter siden):

La meg se; for guttunger, kanskje ikke så mye. For oss voksne menn i samme livsstadie, massevis. 

Ts; kanskje jeg bare har flaks, men jeg synes disse damene er flinke til vise interesse. 

Anonymkode: c0af2...8e3

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
maverick22 skrev (23 minutter siden):

Jeg nærmer meg 40 og vil si at jeg har ganske masse å tilby. 

Anonymkode: fa9d6...85c

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...