AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Er ikke det ganske spesielt? Jeg satt og venta i stad mens bilen var på verksted, og i den ene stolen sitter det en som tydelig sover tungt. Jeg reagerte litt på dette. Sove offentlig liksom. De som jobbet der sa ikke noe, men de tenkte sikkert sitt. Anonymkode: 21bc0...552 1
Veggdyret Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Hvorfor ikke sove litt, det er jo utrolig kjedelig å sitte og vente på? 31 2
Admdir Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Han var vel trøtt da?! Skjønner ikke problemet! 20
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Det gjør jeg hele tiden! Mvh yrkessjåfør. Anonymkode: 03ebb...1c5 10
Gjest Keikolina Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Hadde kanskje hatt en dårlig natt 😄
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det ganske spesielt? Jeg satt og venta i stad mens bilen var på verksted, og i den ene stolen sitter det en som tydelig sover tungt. Jeg reagerte litt på dette. Sove offentlig liksom. De som jobbet der sa ikke noe, men de tenkte sikkert sitt. Anonymkode: 21bc0...552 Du høres ganske merkelig ut. Du klarer liksom ikke å tenke at det kan være grunner til at noen må sove? At ikke absolutt alle kanskje ikke har akkurat samme dag som deg? Kanskje ikke sov natten før? De som jobber der er nok litt mer reflektert enn det du er. Anonymkode: e3168...7f6 19 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Hæ? Jeg skjønner ikke problemet. Er det verre å sove i stolen på bilverkstedet enn å sove på toget eller bussen?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Jeg misunner de som klarer det. Jeg får ikke til en liten dupp på morgenflyet en gang... I og med at jeg er ute blant andre. Anonymkode: 21f0b...889 8
Nevrosererroser Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 Å sovne i full offentlighet er kanskje litt ukomfortabelt for den som sovner, både fysisk og psykisk siden man er sårbar når man sover men ut over det tenker jeg ikke over at folk sovner. Jeg blir litt småstressa av det på t-banen og slikt fordi jeg blir redd for at personen mister stoppet sitt, eller om det er veldig unge mennesker som kanskje blir sittende alene med fremmede (jeg er jo ikke en fremmed for meg) når jeg går av men det er det. 6
Taluno Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 Jeg holdt på sovne sist. Det skulle egentlig bare ta en times tid, så jeg ble sittende å vente. Det tok fire timer... 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Bor du under en stein? Det er helt vanlig å sove på offentlig transport - hva er annerledes med å sove på et verksted? Anonymkode: b17e5...63f 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Er det forresten bare jeg som aldri venter på verkstedet? Enten møter jeg opp i treningsklær med ladede iPods, og tar en langtur frem til de ringer og sier det er klart. Tar det mer enn to timers tid tar jeg bare en taxi til kontoret, eller hjem. En gang hadde jeg også med jobb-PC, og spurte om det var en tom kontorpult jeg kunne låne. Anonymkode: 21f0b...889 2
Frida Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 De fleste sitter med nesa i mobilen mens de venter på noe, sikkert mye lurere for helsa å ta igjen tapt søvn. Jeg ville ikke reagert på det i det hele tatt, langt mindre laget en tråd på KG om det. 8
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #14 Skrevet 1. februar 2023 Når reparasjoner har blitt forventet "å ikke ta så lang tid", da har jeg ventet utenfor. Gått litt i området, sett på omgivelsene, eller fått sitte på et varmt lite kontor hvis det var kaldt og vinterhustrig ute....og da har selv jeg gått inn i en slags dvaletilstand. Varmt i rommet, sitte der, puste, vente og se på alskens oppslag, almanakker og halvt avkledde pinupper på veggene...og jeg satt en gang i omtrentlig fem timer...og kjempet og kjempet, for øynene gled igjen og jeg forsøkte å bare "meditere" og være bevisst, men jeg duppet nok av og sov innimellom. Det er veldig fort gjort. Jeg unner folk søvn og sovner de, så trenger de den stunden. 1
Sheik Skrevet 1. februar 2023 #15 Skrevet 1. februar 2023 Folk sovner jo også på bussen stadig vekk, så jeg skjønner ikke problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 Jeg har sovet på Burger King, så det virker mer enn normalt for meg å sove mens jeg venter på verksted. Anonymkode: 7c059...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg misunner de som klarer det. Jeg får ikke til en liten dupp på morgenflyet en gang... I og med at jeg er ute blant andre. Anonymkode: 21f0b...889 Samme her, klarer det ikke på langflyvninger en gang. Jeg klarer rett og slett ikke å sove sittende, og sammen med fremmede i tillegg. Anonymkode: aed8b...594 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 Hvorfor skulle de verksted-ansatte tenke noe som helst om det? Folk er jo fri til å pusle med hva de vil mens de venter, og har man hatt en dårlig natt med for lite søvn, er jo den kjedelige ventetiden på bilen like grei å bruke til å få seg litt søvn. Alt mulig rart folk skal "tenke" dritt om andre for!?? Du burde skjerpe deg, ikke vær så snerpete. Anonymkode: ade28...c04 4
Hensatt Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det forresten bare jeg som aldri venter på verkstedet? Enten møter jeg opp i treningsklær med ladede iPods, og tar en langtur frem til de ringer og sier det er klart. Tar det mer enn to timers tid tar jeg bare en taxi til kontoret, eller hjem. En gang hadde jeg også med jobb-PC, og spurte om det var en tom kontorpult jeg kunne låne. Anonymkode: 21f0b...889 Enig. Kjører bilen på verksted. Går hjem eller på jobb eller lang tur i stedet for å vente. Har 3 kilometer hjem, men det er uansett bedre enn å vente. Vente kan man gjøre når man blir gammel, si...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #20 Skrevet 1. februar 2023 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Enig. Kjører bilen på verksted. Går hjem eller på jobb eller lang tur i stedet for å vente. Har 3 kilometer hjem, men det er uansett bedre enn å vente. Vente kan man gjøre når man blir gammel, si... Du venter jo hjemme også... 🤭 Men i all seriøshet, vi har godt av å kjede oss innimellom. Anonymkode: ec6f7...50c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå