AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Har en jobb hvor jobben forskutterer sykepenger. Og har avtale med dem om å jobbe noen dager, og sykemeldt noen dager hver uke. Jeg ser at siden november har jeg ikke fått ubekvemstillegg på de dagene jeg har vært sykemeldt. Blir det riktig? Har fast turnus, så hadde jeg jobbet de dagene så skulle jeg hatt de tilleggene. I inntekstmeldingen som arbeidsgiver har sendt til NAV så har de regnet med tilleggene som en del av lønna. Så de får jo da etterbetalt mer fra NAV de dagene jeg er sykemeldt enn jeg får for det? Anonymkode: 39363...519
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Hva sier arbeidsgiver når du spurte om det da? Anonymkode: 529f0...107
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sier arbeidsgiver når du spurte om det da? Anonymkode: 529f0...107 Ikke fått svar Anonymkode: 39363...519
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Jeg jobber på sykehus, der forskutterer også arbeidsgiver. Har alltid fått tilleggene når jeg har vært sykemeldt . Dette tror jeg du har krav på. Ring lønningskontoret å spørre👍 Anonymkode: b4e0c...853
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg jobber på sykehus, der forskutterer også arbeidsgiver. Har alltid fått tilleggene når jeg har vært sykemeldt . Dette tror jeg du har krav på. Ring lønningskontoret å spørre👍 Anonymkode: b4e0c...853 Ja får høre med dem. Er jo snakk om en del tusen kr så. Anonymkode: 39363...519
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Du skal ha tilleggene dine. Anonymkode: c84d9...bd6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Som regel utbetales tillegg/ekstravakter/ringevakter osv. av NAV, slik at man får sykepenger for sin faststilling fra arbeidsgiver (når arbeidsgiver forskutterer sykepenger), og så får man for ekstravakter og alt annet fra NAV. Vet du når arbeidsgiver sendte inntekstmelding, og har du sendt søknader om sykepenger? Det er 4-5 uker saksbehandlingstid hos NAV fra den dagen både søknad og inntektsmelding er på plass. Anonymkode: 11c98...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå