AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Jeg har vært sammen med en dame i noen år og vi ønsket en del barn. Så fikk hun påvist celleforandringer, svulst og fjernet mer enn vi håpet på siden svulsten satt høyt oppe. Nå kan vi ikke lenger få flere barn og det er sannsynligvis en ons hun hadde før vi ble sammen eller en ex som er skyld i dette. Det går så til de grader utover meg. Hvordan skal jeg få flere barn nå? Vi har luftet å bruke surrogatmor, men jeg synes det er galt at jeg som en uskyldig part må være med på å finansiere det økonomisk. Tanker? Anonymkode: 706cd...029
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Tanker, tja... troll! Anonymkode: b1de0...12e 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Ikke mat trollet. Anonymkode: b1a19...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Det spiller på en måte liten rolle hvorfor. Det kunne ha vært en hvilken som helst annen årsak til infertilitet. Hvordan vet du at det var før din tid, var du jomfru da dere ble sammen? Det du må finne ut er om flere barn er så viktig for deg at du vil være med på den reisen eller om du ønsker å gjøre det slutt og finne noen som kan få barn. Anonymkode: d5bbc...752
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 «Uskyldig part». Så hun er skyldig? «Være med på å finansiere det». Hvorfor skulle hun ha lyst på barn med deg? Anonymkode: d4087...01e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå