Gå til innhold

Er dette et seriøst utroskap eller overragerer jeg? Er dette TOXIC!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

hvis du hadde vært sammen med noen, og personen sa de var singel, ga deg masse opperksomhet og komplimenter daglig, og spør om dere skal finne på noe. Men samme perosnen har hatt en annen kjæreste mens dere er sammen, noen i 3 år, men det er avstandsforhold og de har aldri møtes, men han sa han kan slå opp med henne for meg etter jeg fant ut. Men ser du dette som et seriøst utroskap, eller kan du se vekk fra dette? De har snappa en god del, og han flørta mye med henne. Som « Jeg vil ha deg babe» , «Du er så nam» bla bla bla. Jenta visste ikke om oss før nå også. Så hadde du gitt han/hun en sjanse til eller gjort det slutt? Han løy til meg om at han var singel, og hun visste ikke dette her før nå, så han var lowkey manipulerende 

Endret av tuvano
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du kan se av svarene i den andre tråden din om samme mannen: dette er ikke en god mann, ja det er utroskap, og du burde blokkere ham for å få ham ut av tankene dine.

Anonymkode: 7b91e...5ae

• Liker 10
Skrevet

Når de aldri har truffet hverandre er de ikke kjærester. Men fyren høres uansett som en ape. "Du er så nam"..virkelig? Høres ut som hun er et syltetøyglass, ikke en person. Hva skal du med han her ts? Du kan gå rett ut på gaten, be første mann i din vei gifte seg med deg, og du er trolig bedre stilt enn med han der. 

Anonymkode: ea23e...ccc

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Liker du han så go for it. Ut fra skrivemåten din og hvordan han tydligvis er /skriver til folk, er dere vel ikke mer enn 14, så man kan ikke si noe om hvordan han vil utvikle seg forholdsmessig enda, da han fremdeles er ung.

Anonymkode: 7059d...4ad

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Liker du han så go for it. Ut fra skrivemåten din og hvordan han tydligvis er /skriver til folk, er dere vel ikke mer enn 14, så man kan ikke si noe om hvordan han vil utvikle seg forholdsmessig enda, da han fremdeles er ung.

Nei begge er 18

Skrevet
tuvano skrev (2 minutter siden):

Nei begge er 18

😱🤣

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke gitt en sånn mann en annen sjanse. Ikke bare har han flørtet rundt og vært med andre damer MENS han er i et kjæresteforhold med en annen, men også hvis de ikke hadde vært kjærester så oser jo sånn oppførsel fuckboy deluxe, og du kan være garantert at det ikke bare er deg og hun andre han har skrevet "jeg vil ha deg babe" til, men 30 andre damer også.

Sånne gutter som dette er ikke seriøse. De leker interessert for å få bekreftelser og oppmerksomhet og vet akuratt hva de skal si for å få jenta til å føle seg smigret. Når du blir litt eldre så lærer du deg at den tomme sweettalkingen og snap-oppmerksomheten du blir smigret av nå egentlig er røde flagg i oppførselen hos menn som betyr at de er useriøse fuckboys og at menn som skriver sånne ting til deg er bare å holde seg unna.

• Liker 2
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (5 timer siden):

Hadde ikke gitt en sånn mann en annen sjanse. Ikke bare har han flørtet rundt og vært med andre damer MENS han er i et kjæresteforhold med en annen, men også hvis de ikke hadde vært kjærester så oser jo sånn oppførsel fuckboy deluxe, og du kan være garantert at det ikke bare er deg og hun andre han har skrevet "jeg vil ha deg babe" til, men 30 andre damer også.

Sånne gutter som dette er ikke seriøse. De leker interessert for å få bekreftelser og oppmerksomhet og vet akuratt hva de skal si for å få jenta til å føle seg smigret. Når du blir litt eldre så lærer du deg at den tomme sweettalkingen og snap-oppmerksomheten du blir smigret av nå egentlig er røde flagg i oppførselen hos menn som betyr at de er useriøse fuckboys og at menn som skriver sånne ting til deg er bare å holde seg unna.

Men slutter de å gjøre slik når de finner den rette jenta, eller gjør det det mot alle jenter ?

Skrevet

Det er når man liksom er i forelskelsesfasen at folk ønsker å vise seg fra sin beste side.

Han har vist seg fra sin beste side - og det er en fyr som lyver totalt uten samvittighet, ikke bare lyver han for deg, men for kvinner generelt.

Om du ønsker å være sammen med en du ikke kan stole på, da er det bare å fortsette forholdet. Men ikke kom da i ettertid og bli forbauset fordi han fortsetter å lyve og ha forhold til andre damer bak din rygg.

Om du mener du fortjener en mann som ikke lyver, ikke holder på med andre damer, men som er fornøyd med å være i et forhold med deg, at du fortjener en mann som er til å stole på... da kvitter du deg med den slampen der og ser deg ikke tilbake!

Han kommer sikkert til å love bot og vedring, men han har må nok ha mange år til med livserfaring før han kaaanskje endrer seg.

Jeg hadde ikke stolt på ham. Og en mann jeg ikke kan stole på, det er ikke en mann jeg tar med meg videre i livet.

Anonymkode: 7dec1...534

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er når man liksom er i forelskelsesfasen at folk ønsker å vise seg fra sin beste side.

Han har vist seg fra sin beste side - og det er en fyr som lyver totalt uten samvittighet, ikke bare lyver han for deg, men for kvinner generelt.

Om du ønsker å være sammen med en du ikke kan stole på, da er det bare å fortsette forholdet. Men ikke kom da i ettertid og bli forbauset fordi han fortsetter å lyve og ha forhold til andre damer bak din rygg.

Om du mener du fortjener en mann som ikke lyver, ikke holder på med andre damer, men som er fornøyd med å være i et forhold med deg, at du fortjener en mann som er til å stole på... da kvitter du deg med den slampen der og ser deg ikke tilbake!

Han kommer sikkert til å love bot og vedring, men han har må nok ha mange år til med livserfaring før han kaaanskje endrer seg.

Jeg hadde ikke stolt på ham. Og en mann jeg ikke kan stole på, det er ikke en mann jeg tar med meg videre i livet.

Anonymkode: 7dec1...534

Bra sagt

Anonymkode: d8743...13d

Skrevet
tuvano skrev (6 timer siden):

Men slutter de å gjøre slik når de finner den rette jenta?

Nei. Det handler nemlig ikke om jenta, men om dem selv og alt fra deres egne problemer med å komme i kontakt med følelser og være sårbar til det generelle kvinnesynet deres hvor damer bare er et leketøy for dem.

Noe veldig viktig du bør ha med deg i livet er at du kan ikke endre en mann eller få han til å elske deg ved å tillate at han behandler deg dårlig. En mann som ikke respekterer deg fra starten av kommer aldri til å respektere deg samme hvor mye du står på for han og prøver å vise han at du er bedre enn andre kvinner.

Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (3 timer siden):

Nei. Det handler nemlig ikke om jenta, men om dem selv og alt fra deres egne problemer med å komme i kontakt med følelser og være sårbar til det generelle kvinnesynet deres hvor damer bare er et leketøy for dem.

Noe veldig viktig du bør ha med deg i livet er at du kan ikke endre en mann eller få han til å elske deg ved å tillate at han behandler deg dårlig. En mann som ikke respekterer deg fra starten av kommer aldri til å respektere deg samme hvor mye du står på for han og prøver å vise han at du er bedre enn andre kvinner.

Men hvis dette er sant, hvordan ender sånne gutter med kone osv da, hun de får barn med, og virker lojale mot henne (at de lzm ikke liker å leke med følelsene henne som de har gjort mot andre gutter)

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Men hvis dette er sant, hvordan ender sånne gutter med kone osv da, hun de får barn med, og virker lojale mot henne (at de lzm ikke liker å leke med følelsene henne som de har gjort mot andre gutter)

Hvor mange sånne menn kjenner du som har holdt sammen med denne kona i mer enn noen få år? Og selvom de virker loyal fra utsiden for utenforstående så er ikke det tilfelle. At partneren sin er notorisk utro og flørtende med andre og at man ikke klarer å gå pga man har barn sammen er ikke akuratt den virkeligheten man poster om i statusen på facebook.

Bare slutt å tro at du kan vinne over og forandre en sånn type mann. De er ingen "premie", de er ikke verdt å samle på.

Skrevet
tuvano skrev (11 timer siden):

Men slutter de å gjøre slik når de finner den rette jenta, eller gjør det det mot alle jenter ?

Menn som plukker opp kvinnfolk på gata blir nok ikke plutselig en trofast familiemann. Du må finne deg mannfolk andre steder enn gata og snapchat.

Anonymkode: b0781...bab

Skrevet
tuvano skrev (11 timer siden):

Når de har blitt en god del eldre enn 18 år så kan de endre seg. En 18 år gammel gutt er stort sett ikke materiale for et seriøst forhold. 

Anonymkode: 8ef90...0eb

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan de ha vært kjærester i 3 år hvis de aldri har møttes?

Jeg skjønte ikke innlegget. Innser at jeg er gammel....

• Liker 1
Skrevet
Hedda-78 skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan de ha vært kjærester i 3 år hvis de aldri har møttes?

Jeg skjønte ikke innlegget. Innser at jeg er gammel....

Ikke uvanlig å være nettkjærester spesielt i ung alder. Jeg hadde også det da jeg var tenåring. Vil si jeg var mer følelsesmessig investert i det forholdet enn noen av mine voksne forhold faktisk, man lærer seg å regulere følelser med årene. Jeg opplevde utroskap i voksen alder men tror jeg hadde følt det som enda værre svik om han nettkjæresten min var utro. Det er ille når man chatter timesvis hver dag i mange år, dype samtaler,  sine innerste tanker og sjel og man har mye tettere bånd da enn en skolekjæreste man bare henger med i friminuttene og noen dager i uka etter skolen å prater om film og mcdonalds med..

Anonymkode: 7dfa1...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...