AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Stuen er rett ved soverommet, og leiligheten er veldig liten så alt er veldig i nærheten av hverandre. Har kjøpt en bedside crib som står på soverommet, vegg i vegg med stuen. Det er veldig lytt så hører alt av lyder der med døren åpen. Burde vi likevel hatt noe til stuen, eksempel en moseskurv eller vugge? Anonymkode: cf653...bc0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stuen er rett ved soverommet, og leiligheten er veldig liten så alt er veldig i nærheten av hverandre. Har kjøpt en bedside crib som står på soverommet, vegg i vegg med stuen. Det er veldig lytt så hører alt av lyder der med døren åpen. Burde vi likevel hatt noe til stuen, eksempel en moseskurv eller vugge? Anonymkode: cf653...bc0 Jeg brukte Babynest på dagtid i stuen Baby sov i den på sofaen eller gulvet, eller så brukte jeg vognen. Soverom har vi kun brukt på natt, sånn at barnet skal forstå når det er natta🙂 Anonymkode: c03e2...f17
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Vent å se, er mitt tips. Til dere finner ut hva dere har behov for. Babyer er forskjellige Vi hadde nydelig arvet vugge på stua - baby nektet å sove der! Dagtid var bag-delen på vogna eneste stedet vår fikk sove. Anonymkode: 945b8...c30 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Vi har nest på stua som vi bruker gjennom dagen, babyen elsker å ligge i det. På rommet hadde vi bedside som nå står stuet bort i en krok. Så jeg anbefaler å se hva dere faktisk føler behov for når barnet er der 😅 vi har aldri dupper på soverommet på dagtid. Dette har vi vært konsekvente med fra dag en, så nå sover babyen nesten natten gjennom og har hyppigere oppvåkninger på dagen hvor hun er mer aktiv og søkende. 2 mnd nå. Så anbefaler å ha ett eller annet sted i oppholdsrom hvor babyen kan ta dupper. Gi masse naturlig lys. Anonymkode: d6d29...056
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Ser ikke helt poenget med det. Hvilken forskjell gjør det om babyen er vegg i vegg kontra i samme rom? Ville i tillegg sett an babyen. Ingen av mine har godtatt å sove noe annet sted enn i vogn i bevegelse på dagtid. Å prøve å legge dem i babynest, lekegrind, o.l. har vært fullstendig dødfødt. Anonymkode: 54756...1fc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser ikke helt poenget med det. Hvilken forskjell gjør det om babyen er vegg i vegg kontra i samme rom? Ville i tillegg sett an babyen. Ingen av mine har godtatt å sove noe annet sted enn i vogn i bevegelse på dagtid. Å prøve å legge dem i babynest, lekegrind, o.l. har vært fullstendig dødfødt. Anonymkode: 54756...1fc Min godtok babynest de første 8 ukene, men etter det har det kun vært enten i armene mine eller i vogn i bevegelse ja. Så jeg er glad jeg ikke kjøpte mer enn en seng 😛 Anonymkode: 71380...367
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Vi hadde bedside crib med hjul som vi trillet fra stua til soverommet på natten og omvendt. Funket veldig fint! Anonymkode: a88c1...b8a 1
Anonym6789 Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Vi har vugge i stuen, men tror ikke vi hadde hatt det om soverommet var i samme etasje. Uansett greit å se an om babyen vil sove for seg selv i det hele tatt 😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 Vi har kjøpt en lekegrind (brukt) som man kan justere høyden på. Tenkte å legge babynest oppi bruke denne som dagseng. Samt ha en kjekk uro med lyd til aktivisering utenom ☺️ Men nå har vi soverommet i en annen etasje enn stua, så mulig vi bare hadde trillet ut bedsiden på dagtid hvis det hadde vært i samme etasje. Anonymkode: 7635b...05a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 Sover babyene deres uten kroppskontakt? 😂 Det gjorde ikke min før 6 måneder, og da var alt jeg hadde kjøpt inn av babynest, bedsidecrib osv for lite og helt bortkastet. Jeg ville ventet og sett an babyen og behovet. Anonymkode: c8121...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Kjøpte inn bedside crib, vogn, bilstol. Babyen hatet bilstol og hylte nonstop hele tiden, og sov kun i bæresele på dagtid. Om natten sov baby kun med puppen inni munnen. Ble bedre etter et år. Ville sett sn behov😊 Anonymkode: 5c1cc...619 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Lurt å vente med å se hva dere har av behov. Min baby sovnet av og til på et teppe i babygymmen, funket det også 😂 Ellers lå han også i vogn eller Tinylove sin kombinert vugge og vippestol. Anonymkode: 2988e...793
mingus Skrevet 2. februar 2023 #13 Skrevet 2. februar 2023 Vi hadde ikke bruk for det iallfall, fikk så vidt lagt henne ned i nest ved siden av oss i sofaen uten at hun våknet Ammet til hun sovnet på soverommet, og gikk inn og sjekket med jevne mellomrom. Så slapp storebror å få beskjed om å dempe seg og ikke leke så høyt i tillegg når hun skulle sove.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Skrevet 2. februar 2023 Hadde vugge til førstemann som ble mye brukt i starten. Kjekt å ha, men vi solgte den etter bruk pga plass. Kjøpte ikke vugge til andremann, men savnet den ikke i det hele tatt. Han sov ved siden av meg, i sprinkelsengen, babynestet eller vognen Vugge/soveplass i stuen er ikke nødvendig Anonymkode: c7080...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå