AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Kjøpte denne fordi jeg troddedet kunne erstatte q-tips. Brukt øreoljen i ca 5mnd nå men har like mye ørevoks som før. Hva er deres erfaring med øreolje og hvordan fjerne ørevoks på best mulig måte? Anonymkode: 67a06...097
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Bruker vanlig matolje, har i to dråper før jeg legger meg, putter i litt bomull så ikke der renner ut på puta og neste morgen kan jeg stort sett skulle alt ut med ballong. Tar litt tid å skylle, det kommer ikke noe på første forsøk som regel. Anonymkode: 06099...08f
Blåjojo Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Ørevoks er en helt naturlig ting som er der av en grunn. Vaxol skal brukes for å mykgjøre den slik at du lettete kan skylle den ut om du har mye ørevoks og at det fører til tette øreganger. Q-tips skal ikke brukes i ørene, da det bare dytter ørevoksen inn mot trommehinna og gjør at øret blir tett til slutt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Hørte ikke på 3 uker etter å ha tatt vaxol, ville styrt unna. Anonymkode: a0a56...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå