AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Kjenner det mest når jeg pusser nesen, da er det ille.. Anonymkode: ffb4b...fdf
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har også øreverk nå, måtte ha øredråper med antibiotika av lege. Har ikke noen supre råd, men jeg ønsker deg god bedring ❤️ Ps. Et gammelt kjerringråd er å skrelle og kutte en løk i båter og ha opp ved øret. Kan jo være verdt et forsøk. Kontakt legen imorgen. Anonymkode: 9cc35...f37
Blåjojo Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Drypp øret med lunken matolje. Kan også hjelpe og holde en varmepute mot øret.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Kjerringråd som virker: skrell ett fedd hvitløk. Det passer perfekt å legge i øret. Ha det helst over natten. Anonymkode: f7d78...01b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Blåjojo skrev (6 timer siden): Drypp øret med lunken matolje. Kan også hjelpe og holde en varmepute mot øret. Kan også hakke hvitløk og varme det i oljen. Ha på q-tips og før forsiktig inn i øret. Dette lindret smerten veldig på meg da jeg hadde kraftig øreverk. Anonymkode: f7d78...01b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Når det er når du snyter deg, et det vel pga lufttrykket. Hos meg går det over når forkjølelsen går over, eller nesesprayen gjør at nesa ikke renner mer. Eller om jeg tygger tyggis. Google det, så finner du triks som ikke involverer ekle kjerringråd. Anonymkode: fcbf4...e5b
Blåjojo Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan også hakke hvitløk og varme det i oljen. Ha på q-tips og før forsiktig inn i øret. Dette lindret smerten veldig på meg da jeg hadde kraftig øreverk. Anonymkode: f7d78...01b Har mer tro på at det var pga oljen da enn hvitløken. Løk har like lite å gjøre i et øre som en q-tips.
Kaisada Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Enten et koldtbord med hvitløk mm, eller rhinox og saltvann i store mengder. Ibux og Paracet kan hjelpe på smerter om det er tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå