AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Del Skrevet 31. januar 2023 Tips til produkt (krem eller pudder contour + type børste å påføre og å fade ut med) til lys hud. Er det meningen at contour streken skal synes fysisk eller skal den blende så mye ut at man ikke ser den i det hele tatt? Da føler jeg effekten forsvinner. Har sett mye på youtube men får ikke dreisen Anonymkode: 6c844...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Del Skrevet 31. januar 2023 Anastasia og beauty blender. Du skal se det før du påfører pudder. Anonymkode: f188a...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg foretrekker pudderform og børste. KVD har fin nyanse for lys, nordisk hud. Er lett på handen, bruker samme for ansikt og nese. På nesa bruker jeg en mindre men myk børste, og påfører bare litt. Høres nesten ut som at du blender for mye, slik at du får skygge får lavt og for høyt? Anonymkode: 76407...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå