AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Jeg er i et forhold hvor h*n bare klager og bjeffer mot meg. Skjønner ikke hvorfor h*n er sammen med meg. Nå begynner jeg å bli lei og vurdere å bli singel, men er stress siden vi leier og det er bindingstid. Orker ikke å bo her når det er blitt slutt. Hva gjøre? Anonymkode: b4449...130
Serafin Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er i et forhold hvor h*n bare klager og bjeffer mot meg. Skjønner ikke hvorfor h*n er sammen med meg. Nå begynner jeg å bli lei og vurdere å bli singel, men er stress siden vi leier og det er bindingstid. Orker ikke å bo her når det er blitt slutt. Hva gjøre? Anonymkode: b4449...130 Hvorfor ble du i utgangspunktet sammen med en type som driver og bjeffer på deg? Så du ikke varsellampene blinke tidligere da dere ble sammen?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Serafin skrev (2 minutter siden): Hvorfor ble du i utgangspunktet sammen med en type som driver og bjeffer på deg? Så du ikke varsellampene blinke tidligere da dere ble sammen? nei Anonymkode: b4449...130
Serafin Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): nei Anonymkode: b4449...130 Virker som du ikke har brukt god nok tid til å bli kjent med han og se alle hans negative sider hvis du ikke har opplevd det før nå
Smos1 Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 Serafin skrev (1 minutt siden): Virker som du ikke har brukt god nok tid til å bli kjent med han og se alle hans negative sider hvis du ikke har opplevd det før nå Virker ikke som du er intr i å komme med gode råd heller. ts. Hvem sitt navn står kontrakten or depositumet i ? Ofte er det bare en person, samme som evt eier depositumskontoen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Da tar du en skikkelig prat med han og forteller hvordan du har det. Du kan ikke leve under sånne forhold. Hvem står leiekontrakten på? Anonymkode: 65111...475 1
Snok1 Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjøre Fortell partner at du ikke orker et slikt forhold. Enten må denne adferden endre seg raskt, eller forholdet er over. Samtidig: Forklar huseier at du/dere ønsker å flytte tidligere og spør hvordan dere kan hjelpe til med å få nye leietakere raskt. Dere kan f.eks tilby dere å betale for finn-annonse. Med nye leietakere har også boligeier lov til å sette høyere leie enn kun en indeksjustering. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Snok1 skrev (2 minutter siden): Fortell partner at du ikke orker et slikt forhold. Enten må denne adferden endre seg raskt, eller forholdet er over. Samtidig: Forklar huseier at du/dere ønsker å flytte tidligere og spør hvordan dere kan hjelpe til med å få nye leietakere raskt. Dere kan f.eks tilby dere å betale for finn-annonse. Med nye leietakere har også boligeier lov til å sette høyere leie enn kun en indeksjustering. Takk for gode råd. Leiekontrakten står på begge, men depositum kun på meg. Gikk ikke an å være to på den. Anonymkode: b4449...130
Snok1 Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk for gode råd. Leiekontrakten står på begge, men depositum kun på meg. Gikk ikke an å være to på den. Anonymkode: b4449...130 Da er det bare å sette i gang. Dere kan jo også overføre leiekontrakt over på samboer, men hva må jo h*n opprette ny depositumkonto. Lykke til. Ikke en hyggelig situasjon når en kjedelig omstendighet fører til flere. Endret 1. februar 2023 av Snok1 1
Christina82 Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå