Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold hvor h*n bare klager og bjeffer mot meg. Skjønner ikke hvorfor h*n er sammen med meg. Nå begynner jeg å bli lei og vurdere å bli singel, men er stress siden vi leier og det er bindingstid. Orker ikke å bo her når det er blitt slutt. Hva gjøre?

Anonymkode: b4449...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er i et forhold hvor h*n bare klager og bjeffer mot meg. Skjønner ikke hvorfor h*n er sammen med meg. Nå begynner jeg å bli lei og vurdere å bli singel, men er stress siden vi leier og det er bindingstid. Orker ikke å bo her når det er blitt slutt. Hva gjøre?

Hvorfor ble du i utgangspunktet sammen med en type som driver og bjeffer på deg? Så du ikke varsellampene blinke tidligere da dere ble sammen?

Skrevet
Serafin skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ble du i utgangspunktet sammen med en type som driver og bjeffer på deg? Så du ikke varsellampene blinke tidligere da dere ble sammen?

nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

nei

Virker som du ikke har brukt god nok tid til å bli kjent med han og se alle hans negative sider hvis du ikke har opplevd det før nå

Skrevet
Serafin skrev (1 minutt siden):

Virker som du ikke har brukt god nok tid til å bli kjent med han og se alle hans negative sider hvis du ikke har opplevd det før nå

Virker ikke som du er intr i å komme med gode råd heller. 

ts. Hvem sitt navn står kontrakten or depositumet i ? Ofte er det bare en person, samme som evt eier depositumskontoen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Da tar du en skikkelig prat med han og forteller hvordan du har det. Du kan ikke leve under sånne forhold. Hvem står leiekontrakten på?

Anonymkode: 65111...475

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva gjøre

Fortell partner at du ikke orker et slikt forhold.

Enten må denne adferden endre seg raskt, eller forholdet er over.

Samtidig: Forklar huseier at du/dere ønsker å flytte tidligere og spør hvordan dere kan hjelpe til med å få nye leietakere raskt. Dere kan f.eks tilby dere å betale for finn-annonse. Med nye leietakere har også  boligeier lov til å sette høyere leie enn kun en indeksjustering.

• Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Fortell partner at du ikke orker et slikt forhold.

Enten må denne adferden endre seg raskt, eller forholdet er over.

Samtidig: Forklar huseier at du/dere ønsker å flytte tidligere og spør hvordan dere kan hjelpe til med å få nye leietakere raskt. Dere kan f.eks tilby dere å betale for finn-annonse. Med nye leietakere har også  boligeier lov til å sette høyere leie enn kun en indeksjustering.

Takk for gode råd. Leiekontrakten står på begge, men depositum kun på meg. Gikk ikke an å være to på den. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Takk for gode råd. Leiekontrakten står på begge, men depositum kun på meg. Gikk ikke an å være to på den. 

Da er det bare å sette i gang. Dere kan jo også overføre leiekontrakt over på samboer, men hva må jo h*n opprette ny depositumkonto.

Lykke til. Ikke en hyggelig situasjon når en kjedelig omstendighet fører til flere. 

Endret av Snok1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...