AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Reglene blant muslimer blir praktisert slik at jentene ikke får være i lag og gifte seg med ikke muslimer. Mens guttene i stor grad får gjøre som de vil. Med andre ord er det en stor overvekt norske kvinner som er i lag med muslimske menn, enn norske menn som er i lag med muslimske kvinner. Hva tenker dere om denne praksisen? Anonymkode: 7b330...29e 1
maverick22 Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Hvor har du denne infoen ifra? haha Med andre ord er det en stor overvekt norske kvinner som er i lag med muslimske menn, enn norske menn som er i lag med muslimske kvinner.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 maverick22 skrev (2 minutter siden): Hvor har du denne infoen ifra? haha Med andre ord er det en stor overvekt norske kvinner som er i lag med muslimske menn, enn norske menn som er i lag med muslimske kvinner. Det er jo slik det blir jo praktisert slik jeg beskriver det i HI. Anonymkode: 7b330...29e 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Gift med muslimsk mann. Dette med at mennene kan stort gjøre som de vil er jeg enig med deg ,med tanken på kultur sett, men ikke i religion. Mye er ganske likt for kvinnen og mannen, men at kulturell sett mannen er mye friere. Stemmer at kvinnen ikke skal gifte seg med ikke muslimsk. Rett og slett fordi kvinnen blir ofte mer påvirket av mannen. Mer sannsynlig at hun konverter til islam enn at mannen gjør det. Gir litt mening i min hode , men betyr ikke at jeg er enig heller 😄. Tenker at religion generelt kan være fin,men også veldig firkantet, noe livet ikke er. Jeg er ikke muslim og vi har vært gift i 12 år, og tenker fortsatt ikke å konverter. Anonymkode: 6b042...8f5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gift med muslimsk mann. Dette med at mennene kan stort gjøre som de vil er jeg enig med deg ,med tanken på kultur sett, men ikke i religion. Mye er ganske likt for kvinnen og mannen, men at kulturell sett mannen er mye friere. Stemmer at kvinnen ikke skal gifte seg med ikke muslimsk. Rett og slett fordi kvinnen blir ofte mer påvirket av mannen. Mer sannsynlig at hun konverter til islam enn at mannen gjør det. Gir litt mening i min hode , men betyr ikke at jeg er enig heller 😄. Tenker at religion generelt kan være fin,men også veldig firkantet, noe livet ikke er. Jeg er ikke muslim og vi har vært gift i 12 år, og tenker fortsatt ikke å konverter. Anonymkode: 6b042...8f5 Du er på en måte en del av et ganske stort onde med andre ord. Det er jo ondt når det blir en skjevfordeling av ett kjønn i et land. Dvs færre kvinner for norske menn å gifte seg med. Anonymkode: 7b330...29e 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er på en måte en del av et ganske stort onde med andre ord. Det er jo ondt når det blir en skjevfordeling av ett kjønn i et land. Dvs færre kvinner for norske menn å gifte seg med. Anonymkode: 7b330...29e 😄 Jeg liker deg. Da synes jeg menn bør steppe opp "gamet sitt". 🤔 Kanskje derfor Erna ønsker at man skal få flere barn her til lands 😄. Hva skal man gjøre ? Er man forelsket og vedkommende er et godt menneske, da er det ingen ting å tenke seg om, for min del. Anonymkode: 6b042...8f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er på en måte en del av et ganske stort onde med andre ord. Det er jo ondt når det blir en skjevfordeling av ett kjønn i et land. Dvs færre kvinner for norske menn å gifte seg med. Anonymkode: 7b330...29e Er du generelt bekymret for at tallet ikke skal gå opp? Anonymkode: 408fe...440
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #8 Skrevet 31. januar 2023 Selvsagt er det negativt om tallet ikke går opp. Det er ganske ille for de fleste menn å leve livet uten en partner. Anonymkode: 7b330...29e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ganske ille for de fleste menn å leve livet uten en partner. Anonymkode: 7b330...29e Joda. Men det er jo ikke sikkert damene ville vært interessert i de samme mennene som går "dameløs" uansett. Kunne ha funnet seg en svenske stedet, eller gått manneløs. Anonymkode: 408fe...440 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda. Men det er jo ikke sikkert damene ville vært interessert i de samme mennene som går "dameløs" uansett. Kunne ha funnet seg en svenske stedet, eller gått manneløs. Anonymkode: 408fe...440 De ville med all sannsynlighet funnet hverandre. Dette ville også bygget opp de mennene som ikke har dame. Anonymkode: 7b330...29e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De ville med all sannsynlighet funnet hverandre. Dette ville også bygget opp de mennene som ikke har dame. Anonymkode: 7b330...29e Hvis du sier du sier det så. Anonymkode: 408fe...440
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Du finner svært sjeldent muslimske kvinner som er med ikke-muslimee menn. De fleste vil ikke ha menn som ikke ber, går ut på natta, drikker og ikke tror på Gud. De woke og ultra liberale ureligiøse kvinnene tar til takke med alt. Anonymkode: 72ece...271
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du finner svært sjeldent muslimske kvinner som er med ikke-muslimee menn. De fleste vil ikke ha menn som ikke ber, går ut på natta, drikker og ikke tror på Gud. De woke og ultra liberale ureligiøse kvinnene tar til takke med alt. Anonymkode: 72ece...271 Det skjer. Jeg kjenner en ikke-muslimsk mann som er gift og har barn med ei muslimsk dame. Han går ikke noe særlig ut og drikker, rolig og grei kar. Anonymkode: 408fe...440 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Jeg er gift med muslimsk mann, men har ikke opplevd slik praksis i hans land egentlig. Vi har kjøpt ferieleilighet i hans land, og i sameiet der er det flere kvinner som er gift med menn fra Europa. Har aldri hørt et skjevt ord om det. Anonymkode: 5c730...4b5 3
Andro Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.55): Du er på en måte en del av et ganske stort onde med andre ord. Det er jo ondt når det blir en skjevfordeling av ett kjønn i et land. Dvs færre kvinner for norske menn å gifte seg med. Som om vi kvinner eksistere for å tilfredsstille en viss type menn. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 8.32): Du finner svært sjeldent muslimske kvinner som er med ikke-muslimee menn. De fleste vil ikke ha menn som ikke ber, går ut på natta, drikker og ikke tror på Gud. De woke og ultra liberale ureligiøse kvinnene tar til takke med alt. Anonymkode: 72ece...271 Jeg kjenner to muslimske kvinner som er gift med norske menn. Ikke bare religion, men i stor grad kulturen, er avgjørende for kvinnenes grad av frihet. Anonymkode: 94a59...81a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 22.40): Reglene blant muslimer blir praktisert slik at jentene ikke får være i lag og gifte seg med ikke muslimer. Mens guttene i stor grad får gjøre som de vil. Med andre ord er det en stor overvekt norske kvinner som er i lag med muslimske menn, enn norske menn som er i lag med muslimske kvinner. Hva tenker dere om denne praksisen? Anonymkode: 7b330...29e Kan ikke du kontakte alle muslimske familier i Midtøsten og Asia da? 🙂 Enn og spørre her inne blant hvite folk? Så får du ikke bare psykiske svar men fysiske 😂😂😂. Ting er som det er. Samme som at Dere snart kommer til og godta at søsken gifter seg med hverandre. Det kommer det også en dag. Gjør det jeg spurte om . Ikke spør her inne. Her får du bare hvite svar. Anonymkode: cff62...490
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 23.05): Selvsagt er det negativt om tallet ikke går opp. Det er ganske ille for de fleste menn å leve livet uten en partner. Anonymkode: 7b330...29e Selvsagt er det ille for de som aldri finner noen, men hva mener du egentlig at løsningen er? Hvis du som hvit, norsk kvinne møter en fantastisk mann, blir forelsket og ønsker å dele livet ditt med ham (og følelsen blir gjengjeldt) - Skal du da bare gå videre med tanken «Jeg må spare meg til de hvite, norske gutta, så de også skal ha noe å velge i, og ikke bli ensomme»? Anonymkode: aaf63...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #19 Skrevet 5. februar 2023 Jeg er også gift med en muslimsk mann fra Tanzania. Nå er det flere kristne i Tanzania enn muslimer og min mann er vokst opp med venner og naboer som tilhører begge religioner. Muslimske høytider og kristne høytider er offentlige fridager. I min manns familie er både kvinner og menn gift med ikke-muslimer og muslimer. Anonymkode: 944bf...f7d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #20 Skrevet 5. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er også gift med en muslimsk mann fra Tanzania. Nå er det flere kristne i Tanzania enn muslimer og min mann er vokst opp med venner og naboer som tilhører begge religioner. Muslimske høytider og kristne høytider er offentlige fridager. I min manns familie er både kvinner og menn gift med ikke-muslimer og muslimer. Anonymkode: 944bf...f7d For ordensskyld er jeg ateist og vi har vært gift i 15 år. Anonymkode: 944bf...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå