Gå til innhold

Kvinne 25 forelsket i en 21 år gammel mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 25 som er blitt forelsket i fetteren min sin kompis.. Han er nettopp fylt 21 år og jeg falt pladask for ham med engang. Han sendte meg venneforespørsel på facebook her om dagen og vi har nesten ingen fellesvenner. Tenker kanskje det er en mulighet for at han kan være interessert men er selvsagt usikker.. Uansett, lurer på om dere menn her inne ville syntes dette var uaktuelt? Dette er jo et kvinneforum men håper dere menn her inne kan svare på om dere hadde syntes det var ekkelt om en kvinne hadde prøvd seg på dere i den alderen? Om dere var i starten av 20 årene og en kvinne i midten/slutten av 20 årene hadde prøvd seg?

Anonymkode: 659b7...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er en kvinne på 25 som er blitt forelsket i fetteren min sin kompis.. Han er nettopp fylt 21 år og jeg falt pladask for ham med engang. Han sendte meg venneforespørsel på facebook her om dagen og vi har nesten ingen fellesvenner. Tenker kanskje det er en mulighet for at han kan være interessert men er selvsagt usikker.. Uansett, lurer på om dere menn her inne ville syntes dette var uaktuelt? Dette er jo et kvinneforum men håper dere menn her inne kan svare på om dere hadde syntes det var ekkelt om en kvinne hadde prøvd seg på dere i den alderen? Om dere var i starten av 20 årene og en kvinne i midten/slutten av 20 årene hadde prøvd seg?

Jeg har faktisk tre venninner som ble sammen med menn på 19/20 da de selv var 24/25. Ene har nå 4 barn med denne mannen (han var bare 19 da første ble født), andre har tre barn med sin og de har nå vært gift i snart 20 år, og siste fikk to barn sammen men skilte seg etter 12 år.

Anonymkode: 8652b...199

• Liker 3
Skrevet

Kjenner ei som var 26 når hun fælt får en 20 åring. De er gift har barn å hus nå. Null problem med alder. Å du får bare prøve å se hva han vill😁

Anonymkode: acd36...9ed

• Liker 3
Skrevet

Ok takk for svar!😊

Ts

Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Altså, hvis det var motsatt; at han var 25 og du 21, så ville ikke en kjeft løftet et øyebryn, Om noen reagerer negativt på dette, så ønsk dem dit pepper'n gror.

Lykke til! :)

Endret av Vitalogy
Skrevet

Blir jo fort et stort gap i modenhet, spesielt når gutten er yngst og såpass ung. En kvinne på 25 kan være ferdig med utdannelse og være klar for et forpliktende forhold og barn. En gutt på 21 er ofte mest opptatt av sex og festing.

Men det er individuelt, selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei dette må du ikke finne på å gjøre, da kanskje du blir gift å har levd med denne mannen som plutselig har blitt 80 bare etter 59 års samliv. 

Dette var ironisk jeg kjenner et par med den aldersforskjellen, det kan med andre ord gå bra nok til å vare.

Lykke til😊

Endret av Flintis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...