Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et forhold tok slutt etter 2 år. Hovedproblem er tillitsproblemer fra hans side. Det utagere seg fra november da jeg satt å pratet med gutter rundt et bord på et utested, hekt uskyldig å absolutt ikke noe invitasjon til flørting. Selv var han å danset å pratet med folk overalt, mens jeg satt på samme sted. Det kom beskyldninger om at jeg hadde vært på do, opp til flere gang med gutter, stemmer null niks. Deretter har det bare blitt verre å værre frem til nå. Han hører ditt å datt, å jeg legger meg flat for alt. Å masse løgner opp i det hele også. Problemet er at han velger høre på hva alle andre sier enn å høre på min historie. Er så fortvilet fir nå har han slettet meg overalt som venn på sosiale medier, får ikke lov å komme med mine forklaringer. Han har tidligere hatt mye utroskap i forhold, men i mitt tilfelle eksistere det ikke. Uskyldig flørt ja, men ikke værre enn han selv også har gjort. Er rådløs å føler alt bare er en stor ball med knute på. Så frustrert for at han holder på som han gjør nå.

Anonymkode: 8ceeb...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel like greit å la ting gå når han tror det han vil tro. 

Anonymkode: 7c8a3...55c

Skrevet

Ikke gidd å vær sammen med en så kontrollerende og sjalu mann. Du sier også at han har gjort værre ting enn deg, så da speiler han eget utroskap over på deg. Igjen, ikke verdt å være med en som oppfører seg sånn. Et kjæresteforhold skal være positivt og få deg til å vokse, ikke krympe deg!

Skrevet

Bare vær glad han har blokkert deg og gå videre. Hadde ikke holdt ut med en sånn type.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...