AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 For snart en uke siden så fikk jeg en klump/kul som gjorde sinnsykt vondt i 2-3 dager. Den er der enda men gjør ikke vondt lenger. Det som også skjedde 1-2 dager etter var at jeg fikk på andre siden av skjeden, noe jeg tenker er en kvise. Det gjør ikke vondt/smerte sånn sett, men jeg kjenner jeg er sår i skjeden når jeg tørker meg. Når burde jeg evt gå til legen og sjekket dette? Til vanlig ville en kvise nedentil vært nærmest borte til nå, men den er der enda - er mer irritasjonsmoment og sårt enn vondt som forrige fredag/lørdag. Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Bartholin cyste kanskje, siden det er i skjeden. Anonymkode: 57f9f...815
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bartholin cyste kanskje, siden det er i skjeden. Anonymkode: 57f9f...815 Men den er visst bak i skjeden, dette er foran i skjeden rett ved klitoris.. Det er som at ene siden på skjedeveggen har hovnet opp/blitt vond. Hatt sånn en gang før men da gikk den bort av seg selv relativt fort og jeg fikk ikke noe mer i skjeden ved siden av. Lest også at man kan få flere kviser i samme periode/etter hverandre, men aldri opplevd det før. TS Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men den er visst bak i skjeden, dette er foran i skjeden rett ved klitoris.. Det er som at ene siden på skjedeveggen har hovnet opp/blitt vond. Hatt sånn en gang før men da gikk den bort av seg selv relativt fort og jeg fikk ikke noe mer i skjeden ved siden av. Lest også at man kan få flere kviser i samme periode/etter hverandre, men aldri opplevd det før. TS Anonymkode: e7d18...cf6 Skjeden er på innsiden av deg. Der tamponger holder til. Mener du vulva? Anonymkode: 57f9f...815
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Kan du ha Hidrosadenitt? Anonymkode: c7cdc...61f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Jeg har hatt det før! Var seriøst en kul med betennelse! Sykt vondt men etter en stund poppa jeg faenskapet. Har egentlig hørt at man skal til legen med sånn nedentil men jeg tørte ikke 😯 Anonymkode: 52fdc...64c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Vær obs på kjønnsykdomer også. Burde egentlig til legen får sikkerhet skyld så du ikke smitter noen med noe Anonymkode: 52fdc...64c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjeden er på innsiden av deg. Der tamponger holder til. Mener du vulva? Anonymkode: 57f9f...815 Jeg mener vaginaåpningen 😅 Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær obs på kjønnsykdomer også. Burde egentlig til legen får sikkerhet skyld så du ikke smitter noen med noe Anonymkode: 52fdc...64c Vært sammen med en og samme mann i nå 10år og gift i 2år. Tviiiiiiiiiiler på at dette har noe med kjønnssykdommer å gjøre.. TS Anonymkode: e7d18...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan du ha Hidrosadenitt? Anonymkode: c7cdc...61f Bildene jeg ser av dette ligner ikke på hva jeg har nedentil. Men mulig det er en mild form for dette 🫣 Mye mulig jeg også bare er allergisk mot vaskepulver jeg bruker, så skal bytte til allergivennlig vaskepulver nå 😄 TS Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hatt det før! Var seriøst en kul med betennelse! Sykt vondt men etter en stund poppa jeg faenskapet. Har egentlig hørt at man skal til legen med sånn nedentil men jeg tørte ikke 😯 Anonymkode: 52fdc...64c Har aldriii turt å poppe noe nedentil 🫣 Lar det bare gå over av seg selv, som regel. Faktisk vært på legevakt 2 gang for noe lignende og fått sjekket 🙈 TS Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg mener vaginaåpningen 😅 Anonymkode: e7d18...cf6 Så området rundt og utenfor vagina/skjede? Det heter vulva☺️ Anonymkode: 1862b...256
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så området rundt og utenfor vagina/skjede? Det heter vulva☺️ Anonymkode: 1862b...256 Ja hele greien heter jo vulva, men området hvor jeg har kvisen/klumpen er jo i skjedeåpningen/skjedeveggen. Altså ikke området rundt/innenfor de store ytre kjønnsleppene men de indre små 🤪 Dog pleier jeg å få kviser innenfor de store kjønnsleppene også, men da går de uproblematisk bort etter 2-4 dager. Så her jeg snakker om er det altså rett innenfor de indre kjønnsleppene/skjedeåpningen Anonymkode: e7d18...cf6
Maestro Skrevet 1. februar 2023 #14 Skrevet 1. februar 2023 Istedenfor og tegna og forklare, hvorfor ikke bare ta en tur til legen?🧐
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #15 Skrevet 1. februar 2023 Maestro skrev (17 minutter siden): Istedenfor og tegna og forklare, hvorfor ikke bare ta en tur til legen?🧐 Fordi jeg er usikker om det er noe vits egentlig i å gå til legen for kviser i underlivet; hvertfall nå når det begynner å gå bort og ikke gjør vondt som på fredag/lørdag 🤪 Anonymkode: e7d18...cf6
flusa Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 Hvis man barberer seg nedentil,kan man få betente hårsekker som gir slike kuler. De går over av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (2 timer siden): Hvis man barberer seg nedentil,kan man få betente hårsekker som gir slike kuler. De går over av seg selv. Jeg har ikke barbert meg der nede på en god stund nå.. Men gikk med en truse som var liiittttt for trang, så mulig derfor det kom denne gangen TS Anonymkode: e7d18...cf6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 Høres ut som om du skal endre litt på hygienevaner. Ellers har jeg selv hatt abcess på størrelse med en appelsin i samme område. Det endte med 6 operasjoner pga komplikasjoner. Greit å få det sjekket. Anonymkode: 168cd...df5
flusa Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ikke barbert meg der nede på en god stund nå.. Men gikk med en truse som var liiittttt for trang, så mulig derfor det kom denne gangen TS Anonymkode: e7d18...cf6 Det kan være det,ja.. Kanskje det hjelper å smøre bacimycin? Eller fucidin. Det er betennelsesdempende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå