AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Hvor mange timer får dere sammen ila hverdagen? Anonymkode: 97ec6...3bc
aksase Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Det er veldig forskjellig. Kona jobber deltid og har en dag i uka hjemme. Kommer hjem til ulike tider ellers i uka. Hun er lærer, så hun jobber også mye hjemme, så det at vi er hjemme samtidig betyr ikke at vi er mye sammen. Hun sitter mye på kontoret. Jeg er heltidsjordbruker(ikke dyr). Jeg er mye hjemme fra november til mars, mens fra april og ut oktober jobber jeg veldig mye på jordene. Kan være 12-14 timer om dagen, seks dager i uka og bare hjemme for å sove. Men jeg er som regel hjemme når det er regnvær, og jeg tar alltid fri på søndager(nesten). 🙂
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Jeg kjører i 7tiden, da står han opp. Jeg er hjemme rundt kl 15.30, så da avslutter han sin dag. Og så forskyver vi arbeidstiden om det er noe vi ønsker gjøre. Om vi går ut å spiser en torsdag, så er det sjeldent vi starter jobbe før 09 fredagen. Anonymkode: b2c33...f63
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Vi har 18 helger sammen i året, 18 av 52 på grunn av jobb. Altså der ene er helt borte, ikke kun typ 8 timer borte per dag. Men i noen av de 18 finner vi jo på ting hver for oss med hobbyer etc. Tror ikke det er mulig å regne ut noe snitt på antall timer. Anonymkode: 709db...874
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 Han jobber turnus. I utgangspunktet langturnus. Altså 13-14 timers skift. Da er han skutt, og vi treffes sjeldent på kvelden etter et sånt skift. I tillegg jobber han ekstra dag, kveld og natt. Det letteste er nesten når han jobber natt. Siden jeg jobber på dagtid og har en del reisevei, er jeg ferdig på jobb, har kommet hjem og laget middag til ca når han er sovet ut fra forrige natt. Det er vanskelig å si hvor mye tid vi får ilag, men definitivt for lite. Det er kun fordi han jobber så mye. Anonymkode: 03589...58c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 8-4 med flex som det passer meg. Han har dag/helg/aftenvakter, så setter pris på de timene vi har sammen. Prioriterer hverandre✨ Anonymkode: e732e...375
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Skrevet 31. januar 2023 Hvilke arbeidstider, mener du nok. Mannen jobber skift, så han har vakter tidlig, natt, kveld, ettermiddag osv. Jeg har hjemmekontor. Hvor mange timer vi får sammen, avhenger av hans vakter. Anonymkode: e736b...090 3
SPOCA Skrevet 31. januar 2023 #8 Skrevet 31. januar 2023 Samboer jobber fra 8-16, men med mulighet for hjemmekontor. Jeg er lærer, så jeg jobber fra 8:15-15/15:30 hver dag, med unntak av en dag i uka hvor jeg slutter tidligere. Jeg har dog en del jobbing på kveldstid, som er ubunden tid (dvs ikke fast på arbeidsplassen). Det kan altså varierer en del. Vi får ganske mange timer hver dag, det er noe vi prioriterer.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #9 Skrevet 31. januar 2023 Begge jobber 8-16 med flexitid. Har alle ettermiddager og helger sammen (men begge bruker noe tid på trening og egne hobbier) Anonymkode: fbd77...bf4
Blåjojo Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 Han jobber 8-16 pluss noen timer på sen kveld en sjelden gang. Mesteparten hjemmekontor. Jeg er akkurat nå hjemme 4-5 dager i uka. Så har nok 7-8 timer sammen en vanlig hverdag om begge er hjemme, og han ikke velger å produsere musikk eller holde på med andre hobbyer
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Begge jobber 7.30-15.00. Jeg har mulighet for hjemmekontor og flexitid. Han har ikke. Vi har begge mindre enn 15 min til jobb. Veldig behagelige hverdager. Vi har hobbyer hver for oss, men har også felles hobbyer og trener sammen. Anonymkode: 38031...907
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Vi har småbarn i bhg, og den ene står tidlig opp og drar på jobben, og henter i bhg, mens den andre leverer i bhg og da jobber senere. Så vi ser hverandre som regel ikke før i 16-16:30-tiden om ettermiddagen, siden den ene drar på jobb før den andre står opp. Så er vi jo ikke sammen hele ettermiddagen, den ene gjør noe med ene barnet, den andre med det andre, etter ungene har lagt seg gjør vi ofte ting hver for oss, som trening, jobbing, husarbeid, etc. Så vi er kanskje sammen 2 timer i døgnet i hverdagen, maks. I helgene er det jo mye mer. Anonymkode: 74bc0...bab
c_buk Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 Begge jobber i staten med flexitid (7t45min vintertid og 7t sommertid). Jeg har fri mulighet for hjemmekontor og hun kan ta det iblant. Normalt har vi god tid sammen på morgenen før jobb, og så er begge normalt hjemme igjen senest kl. 17. Ofte før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå