Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår er ti måneder og vi har ikke vært flinke til å lære ham å sovne selv ennå. En stor grunn til det, er at vi samsover, så når vi legger ham ned, ruller han rundt i hele dobbelsenga og har det morsomt, omtrent uansett hvor trøtt han er. Sånn kan han holde på i en evighet om han får lov. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 7fc64...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare 10 mnd :) han skal igjennom masse faser. Han er jo i utvikling, kos med han og kanskje dette gjør at han sovner 

Skrevet

La han tulle. Bedre det enn gråting. Vår minste gjorde det titt og ofte rundt 1-års alderen. Han lå i egen seng da, ikke samsoving. Så da var løsningen for oss bare til å legge en madrass på gulvet, hvor jeg lå sammen med han til han roet seg. Kunne ga alt fra 10 minutter til 1 time. Det gikk over av seg selv, og nå legger vi han bare i sengen etter å ha lest bok. Snur seg rundt og sover innen 2 minutter.

Anonymkode: 3ba25...4b7

• Hjerte 1
Skrevet

Nå er jo din i en helt annen fase enn min på 5 mnd, men min er ekspert på tull og tøys! Blåser bobler, pludrer, kaster sutteklut og dyne i alle himmelretninger og spinner rundt sin egen akse 😂 synes det som funker best egentlig bare er å ligge der og vente han ut! 

Anonymkode: 105f1...b89

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 20.26):

Babyen vår er ti måneder og vi har ikke vært flinke til å lære ham å sovne selv ennå. En stor grunn til det, er at vi samsover, så når vi legger ham ned, ruller han rundt i hele dobbelsenga og har det morsomt, omtrent uansett hvor trøtt han er. Sånn kan han holde på i en evighet om han får lov. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 7fc64...aec

Har ei på straks 3 som har holdt på slik siden hun var 5 mnd. Så her venter jeg, later som jeg sover 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...