Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Han har nettopp fått jobb og tjener egene penger, og han bor delvis for seg selv....veldig nær foreldre. Jeg har lite penger og må holde meg til ca 100 kr...... Hva kan jeg finne på? Siden han har jobb er det litt kjedelig å gi ham en penge.......men julegave vil jeg gjerne gi ham, en liten hilsen i det minste. Gi meg tips! Hilsen storesøster
Gjest 2324 Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Han trenger sikkert noe til leiligheten? Er utrolig hvor mange kjøkkenting man trenger for eksempel!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 husting.. det er sannsynligvis ikke hans førstepri å bruke penger på! noe til stue, kjøkken o.l.
Tulipan Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Gavekort. De er ganiale. Særlig til jul. For da kan han hvis han er heldig handle for dobbelt av hva det kostet før jul pga salget som kommer i januar. Litt kronglete skrevet, men....
Gjest Kamber Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Brenn noen cd'er, print ut det orginale coveret og putt inn i cd'en.. kjempepopulært!! Og så koster jo ikke brennecd'er så mye heller! Eller stikk innom Clas Ohlson eller Jernia eller liknende, der har de masse tekniske duppeditter som er ganske kule og ikke koster så mye heller =) Eventuelt en stor marsipangris! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå