AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 I morgen skal jeg ta koloskopi for første gang. Jeg skal drikke Plenvu i kveld og i morgen tidlig før undersøkelsen. Tidligere i dag var jeg ute og spiste en veldig lett lunsj sammen med noen venninner (feiret dagen til en av dem) og vi tok noen glass vin. Dumme meg ser først nå på pakningsvedlegget at man ikke skal drikke alkohol sammen med Plenvu... Skulle selvsagt lest på pakken rett etter jeg kjøpte den, men det gjorde jeg selvfølgelig ikke... Jeg har ingen planer om å drikke noe alkohol videre i kveld. Men er det noen som vet om det er farlig å drikke Plenvu dersom man har promille? Jeg tror muligens alkoholen er ute av kroppen, men jeg vet jo ikke det helt sikkert... Ble veldig stresset nå.. Anonymkode: 92d0d...63e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): I morgen skal jeg ta koloskopi for første gang. Jeg skal drikke Plenvu i kveld og i morgen tidlig før undersøkelsen. Tidligere i dag var jeg ute og spiste en veldig lett lunsj sammen med noen venninner (feiret dagen til en av dem) og vi tok noen glass vin. Dumme meg ser først nå på pakningsvedlegget at man ikke skal drikke alkohol sammen med Plenvu... Skulle selvsagt lest på pakken rett etter jeg kjøpte den, men det gjorde jeg selvfølgelig ikke... Jeg har ingen planer om å drikke noe alkohol videre i kveld. Men er det noen som vet om det er farlig å drikke Plenvu dersom man har promille? Jeg tror muligens alkoholen er ute av kroppen, men jeg vet jo ikke det helt sikkert... Ble veldig stresset nå.. Anonymkode: 92d0d...63e Grunnen til alkohol handler ikke om plenvu,men selve koloskopien så du må ringe i mårra og være ærlig. Og hva er lett lunsj? Jeg fikk beskjed om lett frokost med mange føringer på hva som var og hva som ikke var ok Anonymkode: d3071...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå