Gå til innhold

Du leier av din far og finner kvitteringer fra bordell han har vært på…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha gjort, når du finner ut at pengene du har betalt han i husleie,( og du finner bevis i form av nedskrevne telefonnumre, adresser, nettsider og kvitteringer til bordeller, ) har gått til bordeller i utlandet og han fortsatt er gift med din mor? 

Anonymkode: 32284...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gått rett til min mor med bevisene. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Som de fleste KGer  her inne ville sagt: dette har du ikke noe med!

Anonymkode: 3457a...c43

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Hadde gått rett til min mor med bevisene. 

Og hvis hun blir manipulert av han til å tro på han når han innrømmer at han brukte penger der «men det skjedde ingenting» og hun tror på han..?

Skrevet

Huff, vanskelig situasjon. Hadde nok snakket med han før jeg snakket med min mor. Kanskje har de en avtale mellom seg? Dette har du egentlig ikke noe med 

Skrevet
Jessic_a skrev (Akkurat nå):

Huff, vanskelig situasjon. Hadde nok snakket med han før jeg snakket med min mor. Kanskje har de en avtale mellom seg? Dette har du egentlig ikke noe med 

De har ingen avtale, dette har han gjort bak hennes rygg. Litt surt at penger man selv har jobbet hardt for, og betalt han i husleie, skal forvalte ens egen far sitt utroskap. 

• Liker 1
Skrevet

Får man kvittering etter kjøp av seksuelle tjenester? 

Anonymkode: d7e71...cfa

• Liker 6
Skrevet

Fysj, så motbydelig. Han hadde rast mange hakk på respekt i mine øyne, ja.

Anonymkode: 0a9ea...2f5

• Nyttig 1
Skrevet

Cool story, bro.

Anonymkode: 69a54...b90

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Cool story, bro.

Anonymkode: 69a54...b90

Kom deg ned fra den rosa skyen så kanskje du blir mer åpen for at verden ikke er så råååååsaaaaaa som den er nå for deg. Jo. Det skjedde. 

• Liker 3
Skrevet

Not my monkeys, not my circus.

Hadde muligens funnet meg nytt sted å bo for ikke å være med på å finansiere det.

Anonymkode: 24d0c...ccb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva ville du ha gjort, når du finner ut at pengene du har betalt han i husleie,( og du finner bevis i form av nedskrevne telefonnumre, adresser, nettsider og kvitteringer til bordeller, ) har gått til bordeller i utlandet og han fortsatt er gift med din mor? 

Varslet mor asap slik at hun ikke risikerte å bli smittet med en farlig seksuelt overførbar sykdom! Og at hun slipper å leve med en drittsekk med nedrige holdninger til kvinner.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Som de fleste KGer  her inne ville sagt: dette har du ikke noe med!

Anonymkode: 3457a...c43

Hva hvis far smitter mor med syfilis? Tror du hun blir glad hvis hun finner ut at sønnen visste hele tiden og kunne ha forhindret det?

Anonymkode: 28859...f60

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville sagt det til mor. Om hun da velger å tro far, så er det jo hennes problem. Og jeg hadde flytta ut.

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvis hun blir manipulert av han til å tro på han når han innrømmer at han brukte penger der «men det skjedde ingenting» og hun tror på han..?

Da har du gjort ditt og kan ikke gjøre særlig mer. Det finnes mange mennesker i forhold der de ikke klarer ta innover seg hvor fæl personen de er sammen med er. Da er det ikke særlig mye man kan gjøre annet enn å minne dem på at man er glad i dem og alltid har åpen dør om de trenger et sted å kræsje.

Skrevet

Jeg hadde for øvrig krevet pengene tilbake i all offentlighet. Mine hardt opptjente penger ville ikke ha gått til finansiering av horer til min gifte far. Æsj.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvitteringer fra bordell faktisk😁😂

Anonymkode: 9c42c...9ae

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er ikke mitt problem om hun tror på ham, jeg har gjort mitt da må hun selv velge hva hun skal tro.

• Liker 1
Skrevet

Minner meg om da jeg fant kvittering på hasj og kokain hos en venn.

Anonymkode: 69ee5...ff7

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Minner meg om da jeg fant kvittering på hasj og kokain hos en venn.

Anonymkode: 69ee5...ff7

Morsom du…

Håndskrevet var den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...