AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Vil bare høre om andre som har det sånn. Folk irriterer, alt små ting, de som glor når du sitter inni bilen, folk som ikke flytter seg i butikken eller presser seg fram, bare å høre «Unskyld» fordi de skal forbi irriterer. Folk generelt. flere? Anonymkode: 5e624...c08 2 1
Paulinetta Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Ja dessverre. Og jo nærere relasjon, jo verre. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #6 Skrevet 31. januar 2023 Haha spot on! Jeg freser innvendig spesielt de dagene før mensen, spesielt på de jeg bor under samme tak med 😆 Anonymkode: 430fa...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 flere ting som irriterer: -folk som parkerer rett vedsiden av bilen når det er 1000 ledige plasser lenger vekke. - De som sier spørrende navnet mitt og jeg må svare «ja?» før de snakker. - De som forteller noe langt som er ekstremt uinteressant, feks at personen fikk byttet gardinene sine dra i fjord,- altså jeg driter i det - andres smatting - kommenterer maten jeg spiser «Spiste du en hel sånn?» - dette spm «Når begynner du på jobb i morgen?» - Biler som kjører for nær bak og de som er trege foran - Folk som smiler og man MÅ smile tilbake! OFF mensen kommer snart heldigvis, jeg gleder meg, akkurat nå hater jeg folk😬 Anonymkode: 5e624...c08 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Ja, veldig kjent. Går med en konstant irritasjon på alt og alle i en uke før mensen. Anonymkode: e76e7...1ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå